Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه شامگاه دوشنبه در این دیدار که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان و استانی نیز حضور داشتند، با بیان‌ اینکه خانواده شهدا افتخار همه ما هستند گفت: از خدا می خواهیم ادامه‌ دهنده راه شهدای عزیز باشیم.
شهیدان محمدحسن و محمدحسین غلامعلی زاده هفدهم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان جنوبی همچنین در این سفر با آیت الله سید مرتضی اصفهانی امام جمعه سابق قاین دیدار و در فضای صمیمی گفت و گو کرد.
مروج الشریعه امروز (دوشنبه) در سفر به شهرستان قائنات، از کارخانه در حال ساخت فولاد این شهرستان بازدید کرد و با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل پروژه، روند اجرای آن را مورد بررسی قرار داد.
وی همچنین با حضور در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان قائنات، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.
استاندار خراسان جنوبی را در این آیین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ستادی و استانی همراهی کردند.
نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی نیز عصر امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان در شهرستان قاینات برگزار شد.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود