Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خانزاده، بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است اگر این تیم در شهرآورد شرایط نرمالی داشت،

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خانزاده ، بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است اگر این تیم در شهرآورد شرایط نرمالی داشت،با نتیجه بهتری استقلال را شکست می‌داد. خانزاده درخصوص شرایط فعلی پدیده و بازی برابر فولاد در هفته یازدهم گفت:

تیم ما وضعیت خوبی دارد و خودمان را آماده بازی با فولاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی بدشانسی آوردیم اما تلاش می‌کنیم برابر فولاد نتیجه بگیریم. آنها فولاد دفاعی را به نمایش می‌گذارند و چشم به ضدحملات دارند. ما باید باهوش باشیم و امیدوارم امتیاز بگیریم.

محمدرضا خانزاده درخصوص وضعیت خودش و اینکه توسط کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شد، عنوان کرد:

خدا را شکر که این اتفاق افتاد و با اینکه مصدوم بودم اما انگیزه پیدا کردم که بتوانم بیشتر تلاش کنم و در اردوهای بعدی بیشتر آماده باشم. شک نکنید که هدف من حضور در جام جهانی‌ است و می‌خواهم یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی‌ باشم.

محمدرضا خانزاده در مورد شهرآورد ۸۵ که روز پنج‌شنبه برگزار شد، گفت:

من تصور می‌کردم پرسپولیس راحت‌تر برنده شود هر چند ۵۰درصد این تیم در زمین نبودند این در حالی است که حواشی هفته‌های اخیر هم شرایط پرسپولیس را عوض کرده بود. اگر شرایط پرسپولیس نرمال بود، با نتایج بهتر و گل‌های بیشتری استقلال را شکست می‌داد. البته در مجموع باید بگویم پرسپولیس از هر لحاظ بهتر از استقلال است.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در این مسابقه تدافعی بازی کرد، گفت:

قبلاً محسن مسلمان مکمل کامیابی‌نیا بود ولی در این بازی ربیع‌خواه کنار کامیابی‌نیا قرار گرفت و پرسپولیس حالت تدافعی داشت. پرسپولیس اگر با ریسک بیشتری بازی می‌کرد، می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد.

محمدرضا خانزاده در مورد اینکه بهترین بازیکن شهرآورد چه کسی بود، گفت:

سیدجلال فوق‌‌‌العاده بود و باید از وحید امیری و بیرانوند هم اسم برد. البته نباید از عملکرد منشا هم به سادگی بگذریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!