Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خودروی حامل زائران ایرانی عصر دوشنبه در مسیر مرز چذابه به کربلای معلی در استان میسان عراق دچار حادثه واژگونی شد که در اثر آن 14نفر مصدوم شدند.
کاظم یلالی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از بانوان مصدوم بدحال این حادثه در حال اعزام به کشور از طریق مرز چذابه است.
وی افزود: احتمالا این بانوی زائر از بامداد امروز سه شنبه وارد کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته یلالی پیگیری ها برای انتقال این زائر از طریق هماهنگی با مقام های مرزبانی عراق ادامه دارد.
واژگونی خودرو ون در مسیر پایانه شیب عراق به العماره مرکز استان میسان 14 مصدوم برجا گذاشت که مصدومان بلافاصله به بیمارستان العماره منتقل شدند.
امدادگران شامگاه دوشنبه برای تحویل مصدومان در پایانه شیب عراق آماده بودند.
این حادثه نخستین مورد حادثه جاده ای برای زائران اربعین حسینی در چند روز اخیر در عراق بوده است.
خوزستان دارای دو پایانه مرزی در مرز مشترک با عراق در مناطق چذابه و شلمچه می باشد که سالانه بیش از یک میلیون نفر از طریق این دو مرز برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وارد عراق می شوند.
7165/6064
خبرنگار: محمد رضا بنوره** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

به گزارش صدای ایران از ایسنا،سروان نعیم مفلحی اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر (مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.


دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت