Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:12:33 GMT

شکارچی دختران شیرازی در تلگرام و اینستاگرام + عکس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۰۴۲۵

شکارچی دختران شیرازی در تلگرام و اینستاگرام + عکس

رکنا: جوانی که پس از سرقت عکس‌هایی از دختران و پسران، آنها را در یک کانال تلگرامی غیراخلاقی انتشار می‌داد و با تهدید ازطعمه‌هایش اخاذی می‌کرد، توسط مأموران پلیس استان فارس دستگیر شد.

چندی قبل دختری با حضور در پلیس Police «فتا» به مأموران گفت: چند روز پیش پسر جوانی در تلگرام Telegram به طور خصوصی به من پیام داد که عکس‌های خصوصی‌ام را به دست آورده وآنها را در یک کانال تلگرامی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم گفت اگر بخواهم عکس‌هایم را از آنجا بردارد، باید پولی بپردازم در غیر این صورت این عکس‌ها را در کانال‌های دیگر هم منتشر خواهد کرد.

ابتدا گفته‌هایش را جدی نگرفتم تا اینکه پس ازورود به کانال تلگرام مورد نظر متوجه شدم گفته‌هایش صحت دارد. در آن کانال غیراخلاقی علاوه بر عکس‌های من، عکس دختران و پسران دیگری هم دیده می‌شد. ضمن اینکه مطالبی غیراخلاقی هم در کنار عکس من نوشته شده بود. سرانجام به خاطرناچاری به آن فرد که مدیریت کانال تلگرامی را به عهده داشت، 500 هزار تومان پول پرداخت کردم ولی اودست بردارنبود و چند بار دیگر هم از من مبالغی گرفت. اما عکس‌ها و اطلاعاتم را پاک نکرد. دوباره برایم پیام فرستاد که باید پول بیشتری بپردازم که متوجه شدم هدف این فرد باج خواهی است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری جوان کلاهبردار ادامه یافت تا اینکه دختران و پسران جوان دیگری هم با حضور در پلیس فتا شکایت‌های مشابهی مطرح کردند. پس از بررسی‌های تخصصی معلوم شد آنها نیز به همین شیوه در دام یک اخاذ اینترنتی گرفتار شده‌اند.با افزایش شکایت‌ها مأموران پس از جست‌و‌جو‌هایی موفق به شناسایی و دستگیری جوان تبهکار شدند که او پس از انتقال به پلیس فتا مورد تحقیق قرار گرفت و به اخاذی از دختران و پسران جوان اعتراف کرد.» اوایل برای تفریح عکس‌های خصوصی دختران و پسران را از تلگرام و اینستاگرام Instagram سرقت Stealing می‌کردم و بعد با دستکاری عکس‌ها، آنها را در یک کانال تلگرامی غیراخلاقی که خودم راه‌اندازی کرده بودم، قرار می‌دادم و مطالبی دروغین در کنار عکس‌ها می‌نوشتم. بعد از آن با شماره تلفن افراد تماس می‌گرفتم و تهدید می‌کردم اگر پول درخواستی‌ام را به من نپردازند عکس‌هایشان را در کانال‌های تلگرامی و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنم که می‌ترسیدند و 300 تا 600 هزار تومان به من می‌دادند.»درحال حاضـــــــــــــرتحقیقات تخصصی ازاین فریبکارادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!