Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شهادت را اوج افتخار برای یک انسان و حسن عاقبت به خيری دانست و گفت: شهيد موفق شده تا پرده ‌های دنيای مادی را بشكافد و حقايق و روشنایی ‌ها را ببيند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هفتمین یادواره شهدای دولت آباد یاسوج ( ۸ آبان ) با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد در مسجد قبا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سیدجواد خاضع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تبيين مقام شهيد و شهادت، خواستار توجه به انديشه و تفكر شهيدان و عمل به وصيت نامه اين بزرگواران شد.

 

خاضع شهادت را اوج افتخار برای یک انسان و حسن عاقبت به خيری دانست و اظهار داشت: شهيد موفق شده تا پرده ‌های دنيای مادی را بشكافد و حقايق و روشنایی ‌ها را ببيند.

 

وی با بيان اينكه شهيد جريان ‌ساز بوده و جريانی تاريخی می سازد، ابراز داشت: همان‌ طور كه امام حسين (علیه السلام) تن تاريخ را لرزاند و زمين و آسمان حتی به لرزش درآمد، شهادت شهيد نيز به نوبه خود تاريخ را می ‌لرزاند و شهادت امام حسين (علیه السلام) لرزشی بر تاريخ انداخت كه تا قيام قيامت بانگ آن ادامه دارد.

 

این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهيد شخص مومنی است كه به آنچه كه با خدا عهد كرد، وفا و آنچه را كه خداوند از آنها در مقام صدق عهد گرفت و به عهد خود عمل كردند و وارد مقام صدق شدند.

 

خاضع ضمن تاکید بر اینکه همه ما مديون رشادتها و فداکاری های شهدا هستيم، یادآور شد: نبايد فراموش کرد که آرامش، آسايش و عزت امروز ما مرهون ايثارگری های آنان است.

 

وی تجليل از شهيد و شهادت را تکريم از ارزش های رفيع اسلام و انقلاب دانست و اضافه کرد: بايد تلاش بيشتری در زمينه انتقال ارزش ‌های دفاع مقدس به نسل جوان خود داشته باشيم.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهيد و شهادت و خانواده شهيد بودن، افتخار و امتياز بسيار بزرگی است که خداوند عالم نصيب شما کرده و اين نعمت بزرگ را خداوند به هر کس نمی دهد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد