Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از برداشت بیش از  ۵۶۰ تن خرمالو از باغ های این شهرستان در سال زراعی جاری خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جهاد کشاورزی استان قزوین، عباس آقاعلیجانی از  عملیات برداشت خرمالو در شهرستان قزوین خبر داد و اظهار کرد: عملیات برداشت این محصول از سطح ۵۶  هکتار از باغات منطقه رجائی دشت از توابع این شهرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع سطح باغات خرمالو شهرستان قزوین را ۶۳ هکتار عنوان کرد و افزود: از این آمار، ۵۶ هکتار بارور و ۷ هکتار غیر بارور بوده که این باغات به صورت ترکیبی و یا کشت در هکتارهای پایین انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین بیان کرد: شهرستان قزوین ظرفیت های مناسبی را در حوزه کشاورزی به خود اختصاص می دهد و پیش بینی می شود که در سال زراعی جاری، بیش از  ۵۶۰ تن خرمالو از باغ های این شهرستان برداشت شود.

آقا علیخانی اضافه کرد: با توجه به اینکه خرمالو یکی از محصولات ارزشمند در شهرستان قزوین محسوب می شود، عملکرد این محصول به صورت میانگین برابر  ۱۰ تن در هکتار است.

وی خاطرنشان کرد: از سایر ظرفیت های کشاورزی شهرستان قزوین نیز می توان به تولید محصولات ارزشمند همچون زیتون و پسته اشاره کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد