Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود اینکه سد کارون 4 در جهت مدیریت منابع آبی اثرات مفیدی دارد اما امکان برداشت آب از این سد برای چهارمحال و بختیاری وجود ندارد.

حمید فتح‌اللهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سد کارون 4 با اعتبار یک هزار میلیارد تومان از منابع ملی اختصاص یافته به استان احداث و موجب از بین رفتن منابع طبیعی و جاده‌های ارتباطی اطراف آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پرورش ماهی در قفس از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: سد کارون چهار ظرفیت تولید 40 هزار تن پرورش ماهی در قفس را دارد که در فاز نخست مجوز چهار هزار تنی پرورش ماهی در قفس برای چهارمحال و بختیاری تعیین شد.


فتح اللهی با اشاره به اینکه مجوزات لازم برای پرورش ماهی در قفس اخذ شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برای سه هزار و 400 تن آن مجوز صادر شده و مابقی آن به دلایل نامشخص از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان متوقف و مجوزی صادر نمی‌شود. با این وضعیت تاکنون به 10 درصد از میزان مشخص شده تولید پرورش ماهی در قفس نرسیده‌ایم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری