Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس با تمام توطئه‌ها و حمایت‌هایی که انجام داد موفق به دستیابی به اهداف خود نشد، امروز دشمن با جنگ نرم و با هدف نفوذ بر افکار جوانان ما پای در عرصه نبرد گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، خالقداد عرب امروز در جلسه رزمایش دانش آموزی آسیب‌های سایبری به مناسب هفته پدافند غیر عامل و بسیج دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته پدافند و بسیج دانش آموزی، در جمع دانش آموزان شهرستان رشتخوار گفت: نام شهید حسین فهمیده با آن افتخاری که آفرید و با آن شجاعتی که به خرج داد، در تاریخ 8 سال دفاع مقدس و برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به 13 آبان ماه و اهمیت این روز در کشور گفت: 13 آبان روز تبعید امام(ره) به ترکیه، روز تسخیر لانه جاسوسی به وسیله دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که این روز از اهمیت فراونی در کشور برخوردار است، امروز ما باید قدردان خون شهدا، جایگاه رهبری وامنیت و آرامش حاکم بر کشور باشیم و به گفته امام راحل هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم.


فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به بحث مهم جنگ نرم و برنامه ریزی دشمن در این زمینه گفت: دشمن در 8 سال دفاع مقدس با تمام توطئه‌ها و حمایت‌هایی که انجام داد موفق به دستیابی به اهداف خود نشد، امروز دشمن با جنگ نرم و با هدف نفوذ بر افکار جوانان ما پای در عرصه نبرد گذاشته است، که باید بیش از پیش مراقب حرکات دشمن بود.

عرب همچنین با اشاره به پدافند غیر عامل نیز گفت: ما در هر حوزه‌ای که قرار داریم، اگر به درستی در آن حوزه رفتار کنیم در واقع پدافند غیر عامل را انجام داده‌ایم.


وی با اشاره به اینکه اگر امروز نتوانیم بحث اشتغال و تولید را در کشور حل کنیم باز هم وابسطه به استکبار هستیم، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تحریم به نفع کشور است، تا ما با استفاده از تحریم روی پای خود باستیم.


نماینده عالی دولت درشهرستان رشتخوار با اشاره به وحشت آمریکا، اسرائیل و غرب از کشور ایران گفت: دشمن امروز توان ما را می‌داند، امروز اگر سوغات فراوانی از سوی دشمن در زمینه جنگ نرم بر کشور و افکار جوانان ما تحمیل می‌شود، باید با دقت بیشتری این موضوع را بررسی کرد و دانست که ذهن شما را به چه چیزی مشغول می‌کند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه، اظهار کرد: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق بهورزان را رکن اصلی شبکه های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: بهورزان از شریف ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

خلیل آبادی با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس نمایند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به زحمات کادر درمان و پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا پرستاران سراسر کشور صبر، حوصله، فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند و با جانفشانی در کنار مردم و بیماران بودند که تقدیر از آنان شاید بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از  ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است