Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@05:08:17 GMT

حل مشکل معاینه فنی دوگانه سوزها

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۷۵۴۴

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از رایزنی‌های انجام شده برای حل مشکل معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز خبر داد. ناطقان: محسن پورسیدآقایی صبح امروز در حاشیه جلسه 1888 با بیان اینکه امروز ملاقاتی با جمعی از شهروندان داشتیم، گفت: بخشی از مشکلات اصلی شهروندان مربوط به ساخت و ساز مترو بود چراکه ساخت مترو، صدماتی را به خانه‌های اطراف وارد کرده بود که رسیدگی به مشکلات این افراد و همسایگان مترو در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض رانندگان خودروهای دوگانه‌سوز  و طولانی شدن روند دریافت معاینه فنی تصریح کرد: صدور معاینه فنی منوط به چک و تست مخازن گاز از بخشنامه‌های وزارت کشور بود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه قبل از تاییدیه مخازن گاز نمی‌توانستیم معاینه فنی صادر کنیم، گفت: با رایزنی‌های انجام شده با وزارت کشور، از ابتدای این هفته معاینه فنی برای خودروهای دوگانه سوز صادر می‌شود، اما آنها باید ظرف سه ماه تاییدیه تست مخازن گاز خود را کسب کنند.
پورسیدآقایی با بیان اینکه در پایین برگه معاینه فنی به اینگونه خودروها قید می‌شود که باید تست مخازن گاز نیز ظرف مدت سه ماه اخذ شود، گفت: با این هماهنگی انجام شده، امیدواریم دیگر شاهد صف طولانی خودروهای دوگانه‌ساز برای دریافت معاینه فنی نباشیم. هرچند طبق رایزنی‌های انجام شده با معاون عمرانی وزیر کشور، مقرر شد اگر با وجود این تبصره، همچنان شاهد صف طولانی بودیم، در مورد افزایش تعداد مراکز و ظرفیت آنها رایزنی خواهیم کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: همچنین هماهنگی‌هایی انجام شده که جرایم خودروهای دوگانه‌سوزی که به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه شده‌اند، از سوی پلیس راهور مورد حل و فصل قرار گیرند.
منبع: ایسنا برچسب ها: خودروهای دوگانه‌سوز ، شهرداری تهران ، معاینه فنی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

مشکل ما امروز در بخش دفاعی بود، نه بخش تهاجمی

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس دو به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!

«هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند.»، اوسمار در واکنش به طرح این موضوع توضیح داد: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

دیگر خبرها

  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات