Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان اعلام کرد: یک نیکوکار زنجانی سرقفلی و مالکیت گاراژ 360 متری خود واقع در میدان انقلاب و یک ونیم دانگ از مالکیت 22 مغازه خود را به ارزش 10 میلیارد تومان برای بیماران سرطانی این استان اهدا کرد.

اصفر وثوق روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این انجمن طی روزهای گذشته به برگزاری همایش بزرگ خیرین زنجانی مهرانه با عنوان 'حمایت و پیشگیری' در برج میلاد تهران اقدام کرد که استقبال و بازتاب بسیار خوبی به همراه داست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: بر این اساس این انجمن برای تامین هزینه های درمانی و گسترش ارائه خدمات خود نیازمند مساعدت کمک های خیری است و در این راستا طبق برنامه ریزی ها عمل می کند.
وثوق افزود: شهروندان زنجانی به این موضوع مهم توجه داشته باشند که این انجمن برای برگزاری این همایش ریالی از کمک های خیران و مردم نوعدوست را هزینه نکرده و هزینه های این همایش توسط یک حامی تامین شد.
وی بیان کرد: این انجمن برای تامین هزینه های درمانی، دارویی و تامین تجهیزات لازم هر 2 سال یکبار نسبت به برگزاری مراسم گلریزان اقدام می کند.
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان ادامه داد: طی همایش یاد شده 2 هزار و 300 میهمان و خیر حضور داشتند و به میزان 9 میلیارد تومان کمک ملکی خود رابه این انجمن را اهدا کردند و با تحقق آن بخشی از نارسایی تامین مشکل مکان شعبات این انجمن برطرف شد.
وی ادامه داد: با کمک خیران مقرر شد مهانسرای این انجمن واقع در تهران که ساختمانی قدیمی و مخروبه است با سه میلیارد تومان بازسازی شود و تعداد تختها از 32 به 150 تخت افزایش یابد.
این مسئول خاطر نشان کرد: هم اکنون همه بیماران مبتلا به سرطان این استان تحت پوشش انجمن هستند و خدمات مورد نیاز به آنان ارائه می شود.
به گزارش ایرنا ، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای برآورد نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه مهرانه از سال85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت