Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی بادامی در گفتگو با امتداد نیوز مأموریت ویژه ستاد اربعین را جذب مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: تعدادی از موکب‌های اربعین که در داخل استان فعال هستند از طریق ستاد مردمی اربعین هدایت و حمایت می شوند.

وی با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان پذیرش، تغذیه و اسکان روزانه ۲۰ هزار زائر اربعین را تقبل کرده است، گفت: زائران از مبادی ورودی ملایر، رزن، فامنین و کبودراهنگ وارد استان می‌شوند که برای آنها پذیرش، اسکان، تغذیه و برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادامی با اشاره به پیش‌بینی ۱۱ موکب در مسیر توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته اربعین عنوان کرد: ۵ موکب در شهرستان همدان و ۶ موکب در خارج از شهرستان همدان و در شهرستان‌های ملایر، رزن، فامنین، همدان، بهار و اسدآباد فعال است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان با بیان اینکه علاوه بر ۵ موکب داخل شهرستان همدان ۲۶ ایستگاه از طریق کمیته مردمی در نقاط مشخص شده فعالیت خواهند داشت، گفت: برای نخستین بار در استان همدان طرح «هر خانه یک زائر» اجرا می‌شود.

وی گفت: در شهرهای بهار، جورقان و همدان به این منازل شناسه ارائه می‌شود و خانه‌ها آماده پذیرایی از زوار هستند.

بادامی با اشاره به فعالیت موکب‌های خارج از کشور از راه اندازی ۱۱ موکب خبر داد و با بیان اینکه برای موکب‌ها در خارج از کشور شناسه صادر شده است، تأکید کرد: موکب‌های شناسایی شده دارای اعتبارنامه یک ساله هستند.

وی با بیان اینکه اسکان شبانه ۲۲ هزار نفر در کربلا از تعهدات استان همدان است، اظهار داشت: تعهد غذا برای زائران در کربلا ۳۰ هزار بوده که این مقدار به ۹۰ هزار غذا افزایش یافته است.

true برچسب ها : اربعین 96 عتبات عالیات کربلا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز