Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر این که استخدام در دولت حجم کمی از نیروی کار جذب شده را تشکیل می‌دهد، گفت: در سال ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر در مجموعه دولت و حدود ۵۰ هزار نفر در بخش عمومی جذب می‌شوند.

جمشید انصاری با حضور در غرفه ایسنا، در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با تاکید بر این که دولت نیروی انسانی مازاد دارد و جذب نیرو به صورت عادی در دستور کار دولت نیست، گفت: جذب نیرو ممکن است در مناطق و مواردی که بسیار ضروری است رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال در برنامه‌های توسعه‌ای در یک شهر محروم مانند به بهره‌برداری رسیدن یک بیمارستان دولت ممکن است نیرو جذب کند.

وی افزود: یا ممکن است خروجی طبیعی در دستگاه اجرایی داشته باشیم که برای بخشی از این خروجی در جاه‌هایی که باید، جایگزین تعیین می‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان این که استخدام در دولت حجم کمی از نیروی کار جذب شده را تشکیل می‌دهد، ادامه داد: در سال ممکن است ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر در مجموعه دولت و حدود ۵۰ هزار نفر در بخش عمومی جذب شوند، در حالی که قرار است در کشور سالانه ۹۵۰ هزار شغل ایجاد شود به عبارت دیگر حدود ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در بخش عمومی اقتصاد باید ایجاد شود و برنامه‌ریزی‌ها باید به آن سمت سوق پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که تا پایان سال جاری ممکن است چند نفر در مجموعه دولت جذب شوند، اظهار کرد: جذب یک فرآیند طولانی است. آزمون در شهریورماه برگزار شده و نتایج آن در مهرماه اعلام شده است. این که چه تعداد جذب شوند بستگی به نوع برنامه‌ریزی و اقدام دستگاه‌های اجرایی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌