Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوانرویدر گفتگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فراررسیدن هفت بسیج دانش آموزی هدف از گرامیداشت این هفته را ثبت تاریخی دلاورمردی‌های دانش آموزان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تلاش در جهت بازتولید این گونه حماسه‌ها توسط نسل نوخاسته ایران اسلامی دانست.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی به برخی از برنامه‌های اجرایی در این هفته اشاره نمود و افزود: آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار وشهادت، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، برگزاری نشست‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی، برگزاری یادواره شهیدان محمد حسین ذوالفقاری و زینب کمایی و ۳۶ هزار شهید، برگزاری هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با فرمانداران شهرستان‌ها در هفته بسیج دانش آموزی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پهلوانروی از دیگر برنامه‌ها را دیدار با نماینده، ولی فقیه، تجدید میثاق دانش آموزان و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه رهروان شهدا، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع استکبارستیزی و حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برشمرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند