Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران با تاکید بر اینکه نباید بی محابا تصمیم به جوانگرایی در تیم ملی گرفته شود، گفت: تغییرات باید به صورت تدریجی اعمال شود.

بهنام محمودی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره عملکرد «ایگور کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و این روند باید ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولاکوویچ یکی از بزرگترین مربیان دنیاست که می‌توانیم از دانش او همچنان بهره ببریم.

وی درباره وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: نبود آقای داورزنی در فدراسیون فوتبال باعث شد تا برنامه‌ریزی‌ها کمی به تأخیر بیفتد. اما به عنوان عضوی از والیبال ایران خوشحالم که یکی از مدیران موفق در وزارت ورزش حضور دارد.

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران ادامه داد: مربی تیم ملی در سطح بزرگسال تنها تأثیر ۱۰ درصدی در رشد و بازی فنی بازیکنان دارد، چرا که بنیه‌ی بازیکنان به طور کامل شکل گرفته است و تأثیرات سرمربی فقط در مسائل روانکاوانه است.

محمودی درباره اینکه تغییر در لیست والیبال تیم ملی ایران به صلاح است یا خیر؟ گفت: تغییر نسل باید تدریجی باشد تا مشکلی از لحاظ کسب نتیجه در رقابت‌های مهم جهانی نداشته باشیم. مربی تیم ملی برای اینکه بتواند تیم منسجمی را در یک دهه ایجاد کند چاره‌ای جز تغییرات اندک ندارد؛ رفتار حرفه‌ای هم همین موضوع را ایجاب می‌کند تا بی‌محابا تصمیم به جوانگرایی در لیست تیم ملی والیبال ایران گرفته نشود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس

به گزارش جماران؛ تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

 

دیگر خبرها

  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت