Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوروزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموع کل اعتبارات عمرانی این استان در سال 96 رقمی افزون بر هشت هزار و 900 میلیارد ریال است.
وی همچنین با اشاره به تخصیص بودجه سالانه و اعتبارات عمرانی استان در طول چهار سال گذشته نسبت به قبل از فعالیت دولت یازدهم گفت که در سال 91 کل بودجه عمرانی این استان اعم از استانی و ملی سه هزار و 420 میلیارد ریال بود که در سال 95 با حدود سه برابر رشد به رقمی افزون بر هفت هزار و320 میلیارد ریال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد که کل بودجه عمرانی در بودجه سال 96 در کهگیلویه و بویراحمد با بیش از سه برابر رشد نسبت به سال 92 رقمی افزون بر 12 هزار میلیارد ریال است.
نوروزی اظهار داشت که سهم استان از کل اعتبارات عمرانی دولت در سال 92 حدود 62صدم درصد بوده که در سال 96 به 1.7دهم درصد رسیده است.
وی یادآور شد که شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در حالی که در سال 91 تنها مجاز به توزیع و تصمیم گیری راجع به هزار و 800 میلیارد ریال بودجه بود اما در سال 96 میزان بودجه ای که استان می تواند بین شهرستان ها و مناطق مختلف توزیع کند به رقمی افزون بر هشت هزار و 930 میلیارد ریال رسیده است.
وی، یکی از اولویت های استان در توزیع اعتبارات را طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا و با ظرفیت و منفعت های عمومی دانست و گفت: حوزه بهداشت و درمان به ویژه بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج، طرح های راهسازی از جمله جاده پاتاوه - دهدشت، بزرگراه های یاسوج - اصفهان، یاسوج - شیراز، گچساران - بابامیدان- بهبهان، آبرسانی به چهار شهر سوق، لنده، دهدشت و چرام از طریق سد کوثر و طرح های مربوط به عمران شهری از جمله طرح های اولویت دار استان هستند.
وی با اشاره به برخی از مهمترین شاخص های ارزیابی مدیران نیز گفت: هشت مورد معیار ارزیابی و بررسی میزان موفقیت و عملکرد مدیران در سال جاری تعیین شده است.
نوروزی بیان کرد که جذب اعتبارات ملی و متفرقه، جذب تسهیلات اشتغالزایی، میزان موفقیت مدیر در جذب و تامین درآمدهای عمومی تعهد شده، ساماندهی امور مربوط به آمار و شاخص های دستگاه مربوطه، واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی، رعایت منشور حقوق شهروندی و کیفیت بخشی به طرح های عمرانی از مهمترین شاخص های لازم در ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی استان است.
از مجموع بیش از 710 هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی در کشور تنها 140 هزار میلیارد ریال آن در قالب اعتبارات استانی به استان ها تخصیص می یابد و حدود 570 هزار میلیارد ریال آن در قالب بودجه های ملی و متفرقه در اختیار دولت و وزارتخانه ها در مرکز هستند.
خبرنگار: حمید جهان:انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/3016

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: سیل در بیش از ۴۰ نقطه از بستر رودخانه‌های این شهرستان جاری شد که وقوع سیل هیچ یک از روستا‌های شهرستان را در محاصره خود قرار نداده است.

علی حاجی نژاد افزود: بارش‌های بهاری که به صورت رگباری در روز‌های اخیر و امروز در شهرستان بردسکن شاهد بودیم موجب خوشحالی و شادمانی مردم و شهروندان بویژه کشاورزان و دامداران منطقه شد. .

وی گفت:در بیشتر نقاط با جاری شدن سیل و روان آب‌ها خساراتی به برخی زیر ساخت‌های شهرستان وارد کرد که برآورد اولیه کارشناسان راهداری بیش از ۳ میلیارد تومان است.

معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن افزود: ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بردسکن در حالت آماده باش است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام لازم و فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن