Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دیجیاتو، اگر این شرکت بتواند ارزش هر سهم خود را 16 درصد دیگر بهبود بخشیده و به 193.6 دلار برساند به اولین کمپانی تریلیون دلاری تاریخ تبدیل خواهد شد.

دلیل افزایش ارزش سهام این شرکت استقبال کم نظیر خریداران از پیش فروش آیفون 10 بود است، به گونه ای که مسئولان اپل اعلام کردند تعداد سفارش های ثبت شده برای پیش خرید پرچمدار جدید این کمپانی فراتر از انتظارات آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این گزارش های بسیاری درباره کند بودن روند تولید آیفون 10 به خاطر چالش های از قبیل نمایشگر OLED و دوربین «TrueDepth» منتشر شده بود.

چالش های موجود باعث شد اپل نتواند دستگاه های کافی را برای تامین تقاضای همه کاربران تولید کند و سه میلیون موبایل آماده شده در همان دقایق اولیه به فروش رسیدند.

گفتنی است کاربرانی که اکنون آیفون 10 را پیش خرید کرده اند باید بین 5 تا 6 هفته منتظر دریافت آن بمانند، در حالی که این مدت برای آیفون 7 پلاس 2 تا 3 هفته بود، به همین خاطر اپل از تامین کنندگانش در تایوان خواسته ظرفیت تولید خود را به دو برابر برسانند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، از ابتدا تا نیمه بهار ۱۴۰۳، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در حدود ۷ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۴۲ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو، ۳۰۹ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان است.

همچنین پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ از ابتدای سال تاکنون در حدود ۱۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و ۳۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت کارخانه این خودرو هم ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902819

دیگر خبرها

  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • آینده بورس در چند پرده
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی