Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از غرفه های مطبوعات استان کرمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در تهران رزم حسینی افزود: راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی می تواند با استفاده از ظرفیت و پتانسیل رسانه های محلی و سراسری استان در زمینه اطلاع رسانی دقیق و شفاف پیوست های فرهنگی پروژه های اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ‏در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از پنجم تا 12 آبان ماه سال جاری در حال برگزاری و همه روزه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه دایر و میزبان علاقمندان است.
امسال حدود 600 رسانه در 10 گروه اصلی و پنج گروه فرعی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند و این دوره از نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع برگزار می ‌شود.
در نمایشگاه امسال 100 ماهنامه، 54 هفته‌ نامه، 30 دو هفته ‌نامه، 20 دو ماهنامه، 52 فصلنامه، بیش از 115 رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، 70 رسانه غیرسراسری (محلی، منطقه‌ ای و استانی) و بیش از 60 روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.
همچنین بیش از 80 رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، 80 رسانه فرهنگی و هنری، بیش از 80 غرفه در گروه تخصصی، 30 غرفه در گروه خانواده و 20 غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.
علاوه بر ادارات کل ارشاد استانها و برخی خانه ‌های مطبوعات استانی بیش از 55 رسانه استانی، منطقه‌ ای و محلی در مساحتی حدود هزار مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.
امسال میهمانان خارجی از جمله روزنامه نگاران بین المللی نیز در نمایشگاه حضور دارند که با هدف معرفی رسانه های متبوعشان و گسترش تعاملات رسانه ای با رسانه های جمهوری اسلامی ایران در این نشست ها حضور پیدا خواهند کرد.
استاندار کرمان به اتفاق مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کرمان، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با حضور در مصلی امام خمینی (ره) از غرفه های مطبوعات و رسانه های استان کرمان بازدید کرد.
بازدید از غرفه روزنامه سراسری اطلاعات و پاسخگویی به سئوالات خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از حاشیه های بازدید استاندار کرمان از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در پایتخت بود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان در حاشیه این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات شمال و جنوب استان در محل نمایشگاه، از راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی به صورت اشتراکی بین خانه مطبوعات شمال و جنوب استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی