Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بندرعباس، سردار غلامعلی حیدری بعد از ظهر امروز در رزمایش پدافند غیرعامل صنایع بندرعباس که با مشارکت واحد‌های صنعتی مستقر در غرب بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راهبرد‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور رصد دائم تهدیدات است.

وی افزود: حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی در مواقع حساس و بحران و استمرار خدامت ضروری از اهداف برگزاری رزمایش‌های پدافند غیرعامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بسیج و اموراستان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: پدافند غیرعامل برای حصول اطمینان از مصنویت و آمادگی کشور است.

حیدری با بیان اینکه پدافند غیرعامل در هراستان ۱۲ کارگروه دارد، تصریح کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی و همکاری تمامی دستگاه‌ها برای آمادگی شرایط بحرانی ضروری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان نیز بیان داشت: این رزمایش به منظور افزایش آمادگی و شناسایی نقاط ضعف و قوت و برای مقابله با بحران‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای براساس برنامه از پیش تعیین شده اجرا شد.

سیدعبدالمحمد سجادی افزود: پالایشگاه نفت بندرعباس، شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس، صنایع فولاد، آلمومینیوم المهدی، شرکت توزیع برق و آتش نشانی در این رزمایش شرکت داشتند.

مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس نیز با اشاره به احتمال بروز حوادث و آتش سوزی در پالایشگاه‌ها، افزود: اجرای این رزمایش به تقویت نیرو‌های عملیاتی پالایشگاه در مواقع حساس کمک می‌کند.

هاشم نامور گفت: با تفاهمنامه‌ای که بین صنایع غرب بندرعباس امضا شده است، این صنایع در مواقع بحرانی برای پشتیبانی و حمایت از یکدیگر بسیج می‌شوند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی