Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: امسال ۴۴ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مدیریت بحران اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی بعد از ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان اردبیل اظهار داشت: امسال 44 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مدیریت بحران شهرستان اردبیل اختصاص یافته است که نیاز است در تخصیص این اعتبارات مسئولان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایمن‌سازی و بازسازی منازل مسکونی به ویژه در روستاها از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و نیاز است با توجه به خطراتی که جان و مال افراد را در وضعیت و شرایط بحرانی با خطر روبه‌رو می‌کند اقدامات لازم مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم در این زمینه شاهد کاهش تلفات و خطرات ناشی از مواقع بحرانی باشیم که به همین منظور تسهیلات 80 میلیون ریالی بلاعوض ارائه می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: اجرای مانور لحظه صفر نیز انتظاری است که ما از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران داریم که امیدواریم با تداوم اجرای این مانورها آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد و بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان انتظاری است که برای مقابله با شرایط بحرانی باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در مواقع لزوم با مدیریت شرایط بحرانی وضعیت را به حالت مطلوب رسانده و کاهش تلفات و خسارات را در مواقع بحرانی شاهد باشیم.

مسعود امامی‌یگانه افزود: نیاز است در شرایط بحرانی دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم تمامی موارد را رعایت کرده و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای تامین ایمنی و کنترل بهتر شرایط رهنمون شوند.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی