Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن و شوهر از ترس آتش‌ خود را از طبقه دوم به پایین پرتاب کردند + تصاویر
آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه قدیمی در خیابان گلبرگ باعث شد تا یک زن و شوهری پیش از رسیدن آتش‌نشانان از ترس آتش، خود را از ساختمان به بیرون پرتاب کنند.

به گزارش خرداد به نقل از تسنیم؛ ساعت 21:20 شب گذشته  آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در میدان سبلان، خیابان گلبرگ، خیابان نوروزی‌فرد به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه‌های 93، 71 و 101  با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی منان؛ افسر آماده منطقه شش عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که هنگام رسیدن آتش‌نشانان از قسمت راه‌رو ورودی ساختمان تا طبقه دوم آن مملو از دود و شعله‌های آتش بود که آتش‌نشانان با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان در میان دود و آتش، به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول همزمان با قطع برق و گاز ساختمان با یک رشته لوله آب پرفشار به مقابله با آتش‌سوزی پرداختند.

وی ادامه داد: تیم نجات آتش‌نشانی نیز برای جستجوی افراد محبوس شده، وارد ساختمان شدند و پس از تجسس کامل همه طبقات، مادر پنجاه و دو ساله به همراه یک دختر پانزده و سه پسر شانزده، هجده و بیست و دو ساله را از میان دود و آتش به پشت‌بام منتقل کردند.

هادی منان تصریح کرد: پدر شصت و دو ساله این خانواده که در هنگام وقوع حادثه در طبقه اول حضور داشت، در همان لحظات اولیه با دیدن شعله‌های آتش به سرعت از میان دود و آتش از ساختمان خارج و به طور سطحی نیز دچار سوختگی شده بود همچنین در دقایق اولیه وقوع این حریق به علت حجم دود وشعله فراوان، مرد و زن حدوداً سی و هشت و سی و سه ساله‌ای (فرزند و عروس این خانواده) پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی از ترس دود و آتش، خود را از طبقه دوم به بیرون از ساختمان و داخل کوچه انداختند که بر روی یک خودرو سواری افتادند.

افسر آماده منطقه شش عملیات آتش‌نشانی با اشاره به آسیب‌دیدگی این زن از ناحیه کمر و پاها براثر سقوط بر روی خودرو، خاطر نشان کرد: در حادثه سقوط بر روی خودرو سواری به مرد سی وهشت ساله صدمه‌ای نرسید و نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، زن مصدوم به همراه پدر خانواده را برای معاینه و انتقال به مرکز درمانی به امدادگران اورژانس تحویل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ این آتش‌سوزی در مدت زمان کوتاهی توسط آتش‌نشانان مهار و خاموش شد همچنین علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان علت‌یابی منطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.


برچسب ها: آتش نشان ، آتش سوزی ، شعله ، سقوط

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

 رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است.

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره حادثه حریق در انبار شهر ری گفت: ساعت 18:54 عصر امروز در یک مجتمع انبارداری در نزدیکی بیمارستان هفت تیر شهرری یک مورد آتش سوزی گسترده به وقوع پیوست که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انبار مسقفی با مساحت حدودی 500 متر و فضای باز هزار متر که محل نگه داری کارتن، اسپری و عطر و لوازم یدکی دوچرخه بود، به صورت کامل شعله‌ور شده اما آتش‌نشانان از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در نزدیکی محل حریق انبارهای متعدد کالا و کانتینرهای نگه داری کالا ‌وجود دارد اما در حال حاضر عملیات شعله زنی در حال انجام و شرایط تحت کنترل است.

وی تصریح کرد: در محدوده مسقف این انبار انفجارهای زیادی شنیده می‌شود که احتمالا ناشی از انفجار اسپری، عطر و ادکلن است که باعث تخریب سقف‌ها شده است. این حادثه تاکنون خسارت جانی و مصدومیت در پی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها هنگام آتش‌سوزی منزل آتش‌سوزی در دو انبار راه آهن

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران