Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در پایان سومین روز از مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا 2017 به میزبانی کره جنوبی، علی مکوندی پس از پیکار با حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت.
عصر روز سه شنبه رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا در دسته 85 کیلوگرم از سر گرفته شد و علی مکوندی و افشین طاهری 2 وزنه بردار تیم مناطق نفتخیز جنوب به مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی مکوندی در حرکت یک ضرب برای بار اول وزنه 146 کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکات دوم و سوم از بالای سر بردن وزنه های 151 و 152 کیلوگرم باز ماند و در جایگاه چهارم حرکت یکضرب قرار گرفت.
مکوندی در حرکت 2 ضرب در حرکات اول و دوم با بالای سر بردن وزنه های 184، 190 کیلوگرم و در نهایت با مهار وزنه 199 کیلوگرم در حرکت سوم با مجموع 345 کیلوگرم توانست جایگاه نخست حرکت دو ضرب و مجموع این دسته را از آن خود کند.
همچنین افشین طاهری دیگر وزنه بردار تیم مناطق نفتخیز جنوب در این دسته نیز توانست در حرکت یکضرب وزنه های 136 و 142 کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت سوم در مهار وزنه 146 کیلوگرم موفق نبود و در نهایت در یکضرب در جایگاه پنجم قرار گرفت.
طاهری در 2 ضرب نیز در حرکت اول نتوانست وزنه 155 کیلوگرم را بالای سر ببرد ولی در حرکات دوم و سوم با مهار وزنه های 162 و 171 کیلوگرم در جایگاه ششم حرکت دو ضرب و با مجموع 313 کیلوگرم در جایگاه ششم این دسته از رقابتها قرار گرفت.
پیش از این نمایندگان وزنه برداری کشورمان یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرده بودند.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند، برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا