Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ نخستین روز رقابت های وزنه برداری باشگاه های آسیا و آسیا کاپ در اوزان 56 و 62 کیلوگرم با حضور سه نماینده ایران برگزار شد.
در دسته 62 کیلو گرم تیم مناطق نفت خیز جنوب دو شرکت کننده داشت. «یعقوب پشوتنی» در حرکت یکضرب 112 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 146 کیلوگرم و با مجموع 258 کیلوگرم در هر دو رقابت باشگاه های آسیا و آسیا کاپ به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ابوالفضل جمعه پور» نیز با مجموع 224 کیلوگرم به مدال برنز رقابت باشگاه های آسیا و آسیا کاپ رسید.
جمعه پور نماینده دسته 62 کیلوگرم ایران در حرکت یکضرب وزنه 102 کیلو گرمی را مهار کرد در حرکت دوضرب وزنه 122 کیلویی را بالای سر برد تا با ثبت رکورد 224 کیلوگرم به مدال برنز برسد.
در این دسته 'کاخرامونوف' با مجموع 256 کیلوگرم به نایب قهرمانی دست یافت.
در دسته 56 کیلوگرم هم «محسن نکیسایی» با مجموع 217 کیلوگرم مدال نقره رقابت های باشگاه های آسیا به دست آورد و در آسیا کاپ به مدال برنز رسید.
نکیسایی نماینده تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در دسته 56 کیلوگرم در حرکت یکضرب 96 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 121 کیلوگرم و در مجموع با 217 کیلوگرم به کار خود در این وزن پایان داد.
در این وزن 'گوسک کیو' از کره جنوبی با مجموع 229 کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسید.در جدول آسیا کاپ نیز نکیسایی به عنوان سوم رسید و وزنه برداران کره جنوبی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان