Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون عمراني و توسعه شهري وزير کشور با اشاره به برنامه‌هاي انجام شده براي تامين زيرساختهاي مرزهاي چهارگانه گفت: مسائل زيرساختي، آب و فاضلاب و پارکينگها حل و فصل شده است و هيچگونه مشکلي در اين رابطه وجود ندارد. به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران پويا، محمدعلي افشاني عصر امروز در دوازدهمين نشست ستاد مرکزي اربعين حسيني به تشريح عملکرد عمراني وزارت کشور و تامين زيرساختها در مرزهاي چهارگانه کشور براي اربعين پرداخت و اظهار کرد: تمامي گيت‌هاي خروجي در مرزهاي خسروي و مهران و چذابه تعبيه شده است و هيچگونه مشکلي در اين زمينه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به بحث پارکينگ‌هاي خودروهاي زائران اربعين حسيني توضيح داد: حدود 60 هکتار پارکينگ در شلمچه، 100 هکتار پارکينگ در چذابه، 140 هکتار پارکينگ در مرز خسروي و 100 هکتار پارکينگ در مرز مهران آماده ارائه خدمات به زائران شده است.
معاون عمراني وزير کشور تصريح کرد: موضوع آب و فاضلاب نيز در شهرهاي مرزي چهارگانه حل و فصل شده است و در چذابه نيز هيچگونه مسئله‌اي در خصوص فاضلاب وجود ندارد.
افشاني با اشاره به اينکه سيستم بانکي و خودپردازدها در پايانه‌هاي مرزي آماده ارائه خدمات به زائرين اربعين حسيني است گفت: سقف برداشت‌ها تا 5 ميليون ريال وجود دارد و تمامي خودپردازها نيز براي زائران نصب شده است.
وي افزود: در شهرهاي مرزي نيز شعب کشيک بانکها وجود دارد تا به صورت دائم خدمات لازم به زائران اربعين حسيني ارائه شود.
معاون عمراني وزير کشور با بيان اينکه سيستم مخابراتي تقويت شده است، اظهار کرد: اين سيستم در مرزها از ظرفيت بالايي برخوردار شده و حتي وايفاي رايگان نيز نصب شده است تا زائران بتوانند به طول کامل از آن بهره ببرند.
افشاني درباره ناوگان اتوبوسراني در مرزها نيز توضيح داد: 84 دستگاه اتوبوس درمرز مهران، 270 دستگاه در مرز خسروي، 100 دستگاه در چذابه و 120 دستگاه در شلمچه آماده ارائه خدمات و زائران در پايانه‌هاي مرزي هستند.
وي ادامه داد: همچنين يک هزار دستگاه اتوبوس نيز از سوي شهرداريهاي تهران و مشهد تامين شده و در خاک عراق خدمات لازم را به زائران اربعين حسيني انجام مي‌دهند.
معاون عمراني وزير کشور تاکيد کرد: خوشبختانه در حوزه زيرساختها هيچگونه مشکلي وجود ندارد و اميدواريم در چند روز منتهي به اربعين حسيني تسهيلات لازم براي سهولت عبور و مرور زائران فراهم شود.
افشاني با اشاره به پيگيريهاي لازم براي تامين بودجه زيرساختها گفت: پيگيريهاي لازم انجام گرفت تا براي تامين زيرساختها اعتباراتي فراهم شود؛ اميدواريم اين مهم در بودجه 97 نيز لحاظ شود تا نگراني درباره زيرساختها نداشته باشيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین