Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان انتقاد از اینکه بعد از حدود 40 روز وزارت کشور نظر خود را در خصوص «محمد سام» به شورای شهر کرمان اعلام کرد، ادامه داد: حداکثر تا پایان این هفته و حداکثر اوایل هفته آینده (25 روز از فرجه وقت قانونی شورای برای انتخاب شهردار باقی مانده)، شهردار منتخب شهر کرمان را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمد فرشاد، شامگاه هفتم دی ماه در جلسه علنی شورای شهر کرمان گفت: طبق قانون شهرهای دارای جمعیتی تا 500 هزار نفر یک نفر و شهرهای که جمعیتی بالای 500 هزار نفر دو نفر به عنوان نماینده به شورای شهرستان معرفی کنند.

وی با بیان این مطلب که شهر کرمان باید دو نماینده به شورای شهرستان معرفی کند، اظهار کرد: «علی اکبر مشرفی» و «زهرا ایرانمنش» به عنوان نمایندگان شهر کرمان در شورای شهرستان انتخاب شدند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در ادامه به وضعیت شهردار کرمان پرداخت و بیان کرد: در تاریخ 25 شهریورماه سال جاری «محمد سام» با 8 رای به عنوان شهردار شهر کرمان برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی شد اما تا شب گذشته هیچ جوابی از سوی وزارت کشور مبنی بر تایید یا عدم تایید ایشان به شورای شهر کرمان داده نشد.

وی از رد صلاحیت «سام» از سوی وزارت کشور سخن به میان آورد و عنوان کرد: وزارت کشور در روز گذشته به صورت شفاهی رد صلاحیت «محمد سام» را به شورای شهر کرمان اعلام کردند و امروز نامه کتبی آن به شورای اسلامی شهر کرمان ارسال شد.

فرشاد با بیان انتقاد از اینکه بعد از حدود 40 روز وزارت کشور نظر خود را در خصوص «محمد سام» به شورای شهر کرماتن اعلام کرد، ادامه داد: حداکثر تا پایان این هفته و حداکثر اوایل هفته آینده (25 روز از فرجه وقت قانونی شورای برای انتخاب شهردار باقی مانده)، شهردار منتخب شهر کرمان را معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جای سوال است که چرا شهرداری که از 11 رای ماخذه با 8 رای انتخاب شده و از طریق استانداری به وزارت کشور معرفی شده است، رد صلاحیت شود و به اعتقاد بنده این طولانی شدن جوابیه وزارت کشور شاید شائبه سیاسی بودن این ماجرا را به وجود آورد و اگر مشکلی در انتخاب ایشان بود چرا همان روزهای ابتدایی معرفی، اعلام نکردند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان درباره دلایل انتخاب «سام» بعنوان شهردار کرمان گفت: سکان شهرداری کرمان به این دلیل به «محمد سام» می خواستیم واگذار کنیم که وی سوابق اجرایی و علمی لازم در زمینه شهرداری را داشت و به اعتقاد اکثریت شورا یک گزینه مناسب برای شهرداری کرمان بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرپرست شهرداری ممکن است به عنوان شهردار انتخاب شود؟ ادامه داد: موسوی سرپرست فعلی شهرداری کرمان یکی از کارکنان شریف شهرداری هستند و انتخاب شهردار باید اتفاق آرا انجام می شود.

فرشاد با اشاره به اینکه ممکن است افراد غیر از لیست قبلی نیز مورد بررسی قرار گیرد، بیان کرد: نقاط قوت و ضعف افراد را بررسی خواهیم کرد و ظرف چند روز آینده شهردار کرمان انتخاب خواهد شد.

علی بهرامی، نایب رییس شورای شهر کرمان نیز در این جلسه گفت: وزارت کشور فقط اعلام کرده است که شهرداری «محمد سام» به صلاح نیست.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس