Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه نفت طلاییه می گوید عوامل بیرونی به وظایفشان عمل نکرده اند تا نفت در آسیا دچار مشکل شود.

طرفداری- حمیدرضا جهانیان پس از شکست این تیم در برابر استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت که استقلال در این دیدار عالی بازی کرد. وی همچنین در قضیه حذف احتمالی تیم نفت از آسیا اعلام کرد که عوامل بیرونی به وظایفشان عمل نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت درباره بازی امروز این تیم مقابل استقلال، گفت:

بازی استقلال عالی بود و آنها خوب بازی کردند. انتظار هم نداشتیم که نتیجه نگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که شما دیشب بازیکنان را به کاروان دعوت کردید و مشکل حذف از آسیا دارید واکنش شما چیست و آیا از این همه دردسر کلافه نشدید و اینکه شما 25 بازیکن دارید که در تمرینات حاضر نشدند، تصریح کرد:

خستگی نداریم، در بخش خصوصی باید جنگید اما مشکل این است که با ما همکاری نمی‌شود. اگر هر کسی به وظایفش عمل می‌کرد مانند تربیت بدنی مشکلات حل می‌شد. به جای اینکه به ما مجوز بدهند تیم را واگذار کردند. سیاه‌نمایی‌هایی هم صورت گرفته است. مجوز یکی دو ماهه باعث می‌شود چنین مشکلاتی رخ دهد.

مالک باشگاه نفت با اشاره به مصاحبه روز گذشته گل‌محمدی مدیرکل ورزش استان تهران تصریح کرد:

ما برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم اما مصاحبه گل‌محمدی باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد، بازیکنان مکدر شود و تمرین نکنند. روز گذشته بازیکنان را صدا کردیم و شرایط بهتر شد. به جای اینکه به مدیران توجه کنند به فضای مجازی توجه دارند.

جهانیان در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید بازیکنان نفت بی‌تجربه نیستند و حق و حقوق خود را می‌خواهند،‌ عنوان کرد:

باید بخش‌های مختلف با ما همکاری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر همکاری نکنند چه اتفاقی می‌افتد اظهار داشت:

ما در تجارت مشکلات بدتر هم دیده‌ایم، الان مشکل ما همکاری نکردن است.

مالک باشگاه نفت در ادامه در پاسخ به این سوال که بیرانوند و سیدجلال حسینی در مصاحبه گفت‌اند در صورتی که پولشان را نگیرند درباره شما حقایقی را می‌گویند، تصریح کرد:

با بیرانوند صحبت کردم چنین مطلبی نبوده است. امروز هم قرار داشتیم که به دلیل مصاحبه هر دو تیم همدیگر را ندیدیم در یکی دو روز آینده دیداری با هم خواهیم داشت.

جهانیان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه مدیرکل تربیت‌بدنی می‌گوید از کجا بدانیم حق و حقوق بازیکنان پرداخت می‌شود و شما صحبت‌های دیگری را مطرح می‌کنید خاطرنشان کرد:

توافقی صورت گرفته و صورتجلسه نیز تنظیم شده است. مشکلی با نفت نداریم. مشکل ما تربیت‌بدنی است. ما برنامه‌های مختلفی داریم که گام اول تسویه است اما تربیت بدنی در همان گام اول ما را نگه داشته است، وظیفه تربیت بدنی نظارت کردن است. از طرفی گیرنده و دهنده هم مشخص است.

وی همچنین درباره نامه‌ای که باید مجمع در اختیارش قرار می‌داد، گفت:

نامه را به من ندادند و در اختیار تربیت‌بدنی است. یکی از بهانه‌ها هم همین بود که نامه در اختیار آنها است.

مالک نفت در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه با شما همکاری نکند تیم‌داری می‌کنید، اظهار داشت:

بله؛ مشکل مالکیت ما است که محرز  شده است به جای اینکه مدرک دائم باشد ماهانه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود