Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - مهدی هنردوست سفیر جمهوری ایران در اسلام آباد در دیدار با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در خصوص موضوعات امنیت منطقه ای و همکاری دفاعی دو جانبه تبادل نظر کرد.

به گزارش ایرنا؛ ارتش پاکستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها گفت:مهدی هنردوست سفیر ایران در پاکستان در دیدار با ژنرال قمرجاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان، در مورد مسائل امنیتی و همکاری های منطقه ای و دفاعی تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس بیانیه سخنگوی ارتش پاکستان، سفیر ایران در پاکستان در این دیدار از اقدامات ارتش پاکستان در خصوص گسترش صلح و ثبات در منطقه ئ مبارزه با تروریسم قدردانی کرد و در خصوص گسترش روابط دوجانبه بین دو کشور دوست و همسایه تبادل نظر کرد.
بر اساس بیانیه ارتش پاکستان، در این دیدار در خصوص گسترش امنیت منطقه ای، مدیریت مرزهای پاکستان و ایران و تبادل تجربیات دو کشور در بخش دفاعی گفت و گو و تبادل نظر شده است.
مهدی هنردوست پیش از این نیز با نخست وزیر، وزیر دفاع و رئیس مجلس پاکستان دیدار و گفت و گو کرده بود.
سخنگوی ارتش پاکستان ژنرال آصف غفور پیش از این در نشست خبری اعلام کرده بود که ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش در راستای گسترش همکاری دو جانبه طی روزهای آینده به ایران سفر خواهد کرد.
مقامات عالیرتبه ایران و پاکستان در راستای گسترش روابط دو جانبه به صورت منظم با یکدیگر دیدار و گفت و گو می کنند.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز با شاهد خاقان عباسی در حاشیه هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
شهریور ماه سال جاری بود که خواجه محمد آصف وزیر امور خارجه پاکستان با سفر به تهران با مقامات ایرانی دیدار کرد.
آساق**6125**3404**سیدبهادر حسینی**انتشار: محسن اسماعیلی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران