Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلمدانلود با کیفیت 360دانلود با کیفیت 480دانلود با کیفیت 720دانلود با کیفیت 1024

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل بنفیکا به پیروزی ۲-۰ رسید تا در آستانه صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های منچستریونایتد و بنفیکا در بازی های لیگ قهرمانان اروپا ۹ آبان ۹۶ که این بازی با برتری ۲-۰ منچستریونایتد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ژوزه مورینیو علی رغم اینکه یک ضربه پنالتی را در این دیدار از دست دادند، اما در نهایت توانستند با دو گل پیروز شوند تا با ۴ پیروزی پیاپی، از دو دیدار بعدی تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند.

بنفیکا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کنند.

در مقابل، این تیم میزبان بود که در دقیقه ۱۳، صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای داگلاس روی مارسیال باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود مارسیال پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را دروازه بنفیکا با یک واکنش تماشایی به بیرون فرستاد.

چند دقیقه بعد نوبت بازیکنان بنفیکا بود که دروازه منچستریونایتد را به شدت تهدید کنند اما واکنش تماشایی داوید دخیا روی ضربه دیوگو گونکالوس، مانع از رسیدن تیم میهمان به گل شد.

در ادامه تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه سرانجام در آخرین دقیقه نیمه اول به گل رسیدند. نمانیا ماتیچ که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه محکم توپ را به تیر دروازه بنفیکا کوبید اما توپ در برگشت به پشت دروازه بان این تیم برخورد کرد و تبدیل به یک گل به خودی شد. به این ترتیب، شیاطین سرخ با برتری یک گله به رختکن رفتند.

نیمه دوم با حملات منچستریونایتد آغاز شد و در دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند. اما در ادامه بازیکنان بنفیکا پیش کشیدند و حتی می توانستند در دقیقه ۶۰ به گل تساوی برسند اما باز هم واکنش خوب دخیا روی ضربه گونکالوس، دروازه منچستریونایتد را بسته نگه داشت.

فشار حملات بنفیکا ادامه داشت اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه ۷۸ به گل دوم رسید. راشفورد که با یک حرکت تکنیکی، سه بازیکن حریف را پشت سر گذاشته بود، در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور یک بار دیگر ضربه پنالتی را نشان بدهد. این بار دنی بلیند پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم، توپ را به وسط دروازه کوبید تا حساب کار ۲-۰ شود.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان دو گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی ها در دقیقه 9 بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

14 دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی 1-1 شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول 1-1 مساوی شود.

در دقیقه 58 بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره 42 فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود