Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد یاغموری در گفتگو با امتداد نیوز با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد ورود توده گردوغبار به استان زنجان بودیم، گفت: خوشبختانه  از امروز این توده گردو غبار به تدریج از استان خارج می شود. 

وی با اشاره به کاهش غلظت گرد و غبار در آسمان استان زنجان، ادامه داد: با توجه به اینکه از بعداز ظهر افزایش ابر را خواهیم داشت بنابراین سامانه بارشی در برخی از مناطق استان حاکم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل هواشناسی استان زنجان از وقوع وزش باد با سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر خبر داد و یادآور شد: به شهروندان زنجانی توصیه می شود از تردد در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده خودداری کنند. 

یاغموری تاکید کرد: روز  جمعه و شنبه بارش باران فراگیر می شود و به تبع با بارش باران دمای هوا هم کاهش می یابد و هوا سرد می شود. 

وی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و از شنبه سرد می شود.

true برچسب ها : احد یاغموری سازمان هواشناسی گرد و غبار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: امروز و فردا آسمان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود.

محمد جواد ترابیان با بیان اینکه تا روز سه شنبه، دمای هوا افزایش می‌یابد افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود.

وی گفت: حداکثر دمای هوای شهر قم طی امروز و فردا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری