Web Analytics Made Easy - Statcounter

تویسرکان - کارشناس دینی تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: ۱۵۰ هیئت مذهبی برای برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در این شهرستان اعلام آمادگی کرده اند.

محمد افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش مهم تشکلهای دینی مردم نهاد وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در برپایی مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر به خصوص اربعین حسینی از انجام هماهنگی با هیئات مذهبی برای برگزاری مراسم های عزاداری در اربعین حسینی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعالیت بیش از ۳۰۰ هیئت مذهبی مردمی، دانش آموزی، دانشجویی، محوری و عشایری در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه دهستانهای هفتگانه بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان خبر داد.

کارشناس دینی تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: ۱۵۰ هیئت مذهبی برای برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در این شهرستان اعلام آمادگی کرده اند.

افشاری افزود: علاوه بر اعلام برپایی مراسم عزاداری اربعین آیین های باشکوه زیارت حضرت رسول(ص) همزمان با مراسم های عزاداری توسط هیئات مذهبی، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه