Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@20:22:37 GMT

رقابت طلایی پوشان نفت با سردار بوکان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۸۱۲۹

رقابت طلایی پوشان نفت با سردار بوکان

دو تیم سردار بوکان و نفت و گاز گچساران در ادامه مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور امروز چهارشنبه ۱۰ آبان در بوکان به مصاف هم میروند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: سردار بوکان که در سه بازی اخیر خود فقط دو امتیاز کسب کرده هم اکنون با ۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و نفت و گاز گچساران با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه ب قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین دهقانی افزود: شاگردان فرازمند در سه دیدار گذشته خود سه برد متوالی مقابل پرسپولیس مشهد، کاسپین قزوین و استقلال اهواز کسب کرده اند و مطمئنا برای دیدار امروز از روحیه‌ای مضاعف برخوردار هستند.
وی ادامه داد: در آن سوی میدان تیم پرهوادار و مرزنشین سردار بوکان نماینده استان آذربایجان غربی حضور دارد که هدایت آن بر عهده پیروز قربانی مدافع سابق استقلال تهران است.
مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران با بیان اینکه این مسابقه برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سردار بوکان به دنبال کسب هر سه امتیاز است تا خود را به تیم‌های صدر جدول نزدیک کند و نفتی‌ها نیز با تمام توان به دنبال برد دیگری خارج از خانه هستند تا همچنان خود را به عنوان یکی از مدعیان گروه دوم معرفی کنند.
امین دهقانی افزود: سوت شروع این بازی از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه خاتم الانبیا شهر بوکان به صدا درخواهد آمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز