Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هادی حجت  ، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث؛ با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی باسابقه در عرصه علوم اسلامی است که به منظور تربیت متخصص و کارشناس در این حوزه هر ساله علاوه بر پذیرش در مقاطع سه گانه از طریق آزمون‌های سراسری بخشی از ظرفیت پذیرش خود را از طریق جذب دانشجو از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 97ـ96 از مجموع 786 نفر پذیرفته شده 105 نفر از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب به این دانشگاه جذب شدند و از تسهیلاتی مانند تحصیل رایگان یا تخفیف ویژه طلاب بهره‌مند شدند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به اطلاعیه اخیر سازمان سنجش نسبت به آغاز زمان تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی گفت: به اطلاع داوطلبان علاقه‌مند رسانده می‌شود که این افراد اعم از کسانی که در آزمون سراسری سال 96 ثبت‌نام کردند یا نکرده باشند می‌توانند از تاریخ چهارم تا 25 آبان ماه سال جاری با مراجعه به سامانه ثبت‌نام موجود در سایت دانشگاه قرآن و حدیث نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های این دانشگاه اقدام کنند.
وی عنوان کرد: رشته‌های موجود این دانشگاه برای تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی دو رشته علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق اسلامی است که این دوره‌ها به صورت حضوری در شهرهای قم و تهران و رشته فقه و حقوق اسلامی به صورت مجازی نیز برگزار می‌شود.
حجت با اشاره به شرایط پذیرش گفت: متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت باید دارای مدرک دیپلم نظام قدیم یا پیش دانشگاهی یا کاردانی باشد.
وی خاطرنشان کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی این دانشگاه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه قرآن و حدیث به آدرس www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

اطلاعیه اخیر سازمان سنجش نسبت به آغاز زمان تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد