Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ عشایری در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز گفت: در طرح جامع مسکن کشور پرداختن به بافت های فرسوده در نظر گرفته شده است و فرصت مغتنمی را برای سازندگان و ساکنین ایجاد می کند که به بافت های فرسوده و ساخت و ساز در مناطق فرسوده وارد شوند.

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران افزود: سرمایه گذاری و تولید مسکن در بافت های فرسوده هم نیاز ساکنین موجود را رفع می کند و هم افرادی از آن محله که در آینده قصد خرید مسکن داشته باشند می توانند به تأمین نیاز مسکن خود امیدوار باشند، هم چنین ساخت و ساز در بافت فرسوده ارتقای کیفی منطقه را تحقق می بخشد و از بافت قدیمی فاصله بگیرند چرا که نما و بافت ساختمان ها جلوه ی مناسبی در منطقه نماان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف رویکرد محله محوری را در پیش گرفتیم که نهادهایی توسعه گر واسطه بین مدولت ملی و افراد محلی باشند و مالکان آن محل مجریان بخش ساختمان باشند که هویت به محله ها برگشت داده شود که سه طرح به رئیس جمهوری ارائه شده است که قرار است در هفته ی آتی بررسی گردد.

عشایری خاطر نشان کرد: تجمیع بلوک های کوچک در بافت های فرسوده مد نظر است که با تجمیع پلاک های مجاور ساخت و سازهای گسترده ای صورت گیرد هم چنین استفاده از اراضی جایگزین در انبوه سازی مناطق فرسوده طرح مناسبی است که قرار است در کلان شهرهااجرایی شود.

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر اینکه چرا دولت به وعده های خود در مسکن اجتماعی و مسکن معلولین عمل نکرده است گفت: طرح مسکن روستایی که بصورت گسترده در روستاها اجرا شده است خود نوعی از مسکن اجتماعی می باشد که بصورت گسترده به خانه دار شدن روستاییان کمک کرده است و در این راه تسهیلاتی هم در نظر گرفته شده است.

عشایری در ادامه در پاسخ به سوال اینکه چرا نرخ تسهیلات در بافت های فرسوده بالا است گفت: نرخ تسهیلات آزاد و بدون سپرده بالا است اما کسانی که سپرده گذاری داشته باشند و یک سال مبلغی را در بانک سپرده گذاری کنند می توانند از تسهیلات با نرخ پایین تر استفاد کنند.

403

مسکن بافت فرسوده انبوه سازی مسکن اجتماعی مسکن معلولان وعده وعید نمایشگاه مطبوعات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد

حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران