Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@16:59:17 GMT

حماسه اربعین در هیچ جای دنیا نظیر ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۰۶۵۰

حماسه اربعین در هیچ جای دنیا نظیر ندارد

سردار حسن شاهوارپور در گفتگو با امتداد نیوز مستقر در مرز چذابه اظهار کرد: حرکت اربعین حرکتی بی نظیر است که در هیچ جای دنیا نظیر ندارد؛ خیل جمعیت مشتاقان برای حضور در اربعین حسینی در کشور ما و سراسر دنیا هر روز پرشورتر و بیشتر می شود.

وی افزود: این افزایش شوق بین زائران و دلدادگان حسینی از برکات خون امام حسین (ع) و عاشورا است که باعث همدلی، وحدت و یگانی در میان همه ملت ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان با بیان اینکه امیدوارم که دیگران نیز از این حرکت درس بگیرند، تصریح کرد: این حرکت وحدت آفرین است و محبت را در اوج خود نشان داده و برای همه ملت ها به نمایش می گذارد.

سردار شاهوارپور ادامه داد: این حرکت باعث می شود تا دیگر مذاهب و مردم دنیا بدانند که امام حسین (ع) در دفاع از مظلومان شهید شده است. امیدوارم که همه از این حرکت درس بگیرند.

وی عنوان کرد: یکی از درس های اربعین این است که همه یاد بگیرند این حرکت برای مستضعفان و عامه مردم دنیا است که همه باید کنار یکدیگر زندگی و حرکت شورآفرین به عنوان اربعین را ایجاد کنند تا جامعه ای سالم و خوب داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان در پایان بیان کرد: از تلاش های نیروی انتظامی، مرزبانی، ارتش، سپاه، بسیج و به ویژه مردم به که با برپایی موکب ها کار ارزشمند تکریم زائران را انجام می دهند نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

true برچسب ها : اربعین 96 اربعین حسینی چذابه حسن شاهوارپور زائران حسینی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند

به گزارش خبرنگار محمدعلی زلفی گل صبح شنبه طی آغاز سفر یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج افزود: شاهد خیزش‌های دانشجویی و دانشگاهیان در دنیا برابر جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان برابر این نسل کشی مقاومت می‌کنند. ابراز داشت: ادامه این خیزش‌های خودجوش معادلات را عوض خواهد کرد.

زلفی گل گفت: ضمیر آگاه مردم در برابر این جنایات قابل ستایش است و وجدان بیداری که در نقاط مختلف جهان از مظلومان دفاع می‌کنند را می‌ستاییم.

وزیر علوم با بیان اینکه این خیزها در برابر نسل کشی‌ها و کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان می‌تواند آغازگر سیر تحولات جهانی باشد، ابراز داشت: این مهم سبب می‌شود تا دنیا مقابل جنایات اسرائیل موضع گرفته و بیداری ملت‌های آزاده را شاهد باشیم.

کد خبر 6089651

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند