Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی حسینی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: برخی انتقاد داشتند که چرا مدیرکل ارشاد اصفهان، بومی و اصفهان نیست، باید این فرهنگ کنار برود زیرا همه ما ایرانی هستیم، استان‌هایی که فرهیخته دارند باید فضا را چرخه تبادل اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دلایل انتخاب حجت‌الاسلام انصاری در سمت مدیریت ارشاد اصفهان گفت: حضور حجت‌الاسلام انصاری در فرهنگ و هنر اصفهان همانند حضور حجت‌الاسلام ارزانی است و ما از یک فرد با تجربه و شایسته در این سمت استفاده کردیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حجت‌الاسلام ارزانی گزینه‌ای برای حضور در یکی از کشورهای اروپایی در زمینه فرهنگ شده بود، افزود: بعد از صحبت‌های مطرح شده، ایشان به دبیری شورای هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور منصوب شدند.

وی اضافه کرد: فرهنگ مهم‌تر از سیاست است و ما اجازه بازی کردن عناصر سیاسی در زمینه فرهنگ را نخواهیم داد، حوزه فرهنگ تلفیق با دین است و به هیچ وجه نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم و اینجا با میدان بازی سیاسی متفاوت است.

حسینی با بیان اینکه ما در حوزه‌های مدیریتی و فرهنگی مشکلاتی را داریم، گفت: اما معتقد هستیم که ریل این مسیر مبتنی بر اسلام و قرآن است.

وی با بیان اینکه یک سیزدهم اعتبارات وزارت ارشاد به حوزه فرهنگ می‌رسد، بیان کرد: اگر از نظر مالی کمک نمی‌کنیم، دست ما خالی است اما اهالی هنر و علما سرمایه‌ و داشته اصلی ما است و اگر ایران بخواهد در دنیا به خود ببالد باید به فرهنگ خود ببالد.

به گزارش امتداد، در این آیین با حضور معاونان وزارت ارشاد و جمعی از مسئولان استان اصفهان و هنرمندان و اصحاب رسانه از فعالیت‌های حجت‌الاسلام ارزانی تقدیر و حجت‌الاسلام انصاری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان اصفهان معرفی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، در کارنامه خود مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیش از آن به مدت 4 سال مسئولیت اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش را برعهده داشت و مسئولیتی چون معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را نیز تجربه کرده است.

هم‌چنبن حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی که به مدت 2 سال بر مسند مدیریت ارشاد اصفهان قرار داشت با حکم وزیر ارشاد دبیر شورای هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور منصوب شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است