Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  علیرضا کریمی در گفت‌وگویی ، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و آمادگی مطلوبی داریم، امیدوارم در روزهای آخر به آمادگی کامل و ایده‌آل برسیم.

وی درباره شناختش از حریفان گفت: طی این سال‌ها با بیشتر کشتی‌گیران اصلی و درجه یک وزنم کشتی گرفته‌ام و از حریفانم شناخت خوبی دارم، امیدوارم در روز مسابقه هم با عملکردی مناسب بتوانم موفق به کسب مدال طلا شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد امید درباره ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی گفت: حدود ۷۰ درصد از تیم ملی از رده نوجوانان با هم بوده‌اند و ترکیب بسیار ایده‌آلی داریم که می‌تواند در سال‌های آینده جانشینان خوبی برای بزرگان کشتی آزاد باشند و به تیم ملی کمک کنند. بیشتر این نفرات هم سابقه حضور در تیم ملی بزرگسالان را دارند که این تجربه می‌تواند در مسابقات جهانی به آنها کمک کند.

کریمی درباره حرف و حدیث‌هایی که درباره عدم حضورش در فینال لیگ و بعد از آن حضورش در پادگان به علت تنبیه رخ داد، گفت: با توجه به اینکه در خدمت مقدس سربازی هستم با تیم رعد پدافند هوایی قرارداد دارم، اما بعد از عدم حضور این تیم در مرحله نهایی لیگ، با درخواست باشگاه ایزی‌پایپ کاشان و مساعدت مسئولان تیم رعد قرار شد برای این تیم کشتی بگیرم و قراردادم برای یک مسابقه بود.

ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد امید خاطر نشان کرد: همه چیز در قرارداد قید شده بود و نمی‌دانم چرا این مشکلات به وجود آمد. سرمربی تیم کاشان فقط برای حضور در یک مسابقه با من صحبت کرده بود، اما نمی‌دانم چه صحبت‌هایی با مدیرعامل رعد انجام شده بود؛ البته با توجه به قراردادی که داشتم همان یک کشتی را گرفتم.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت