Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مسئولین نباید از زائرین اربعین پول اضافی بگیرند و گرفتن هر نوع پول اضافی یک نوع کاسبی است که برخی از سازمان‌ها و مسئولین به راه انداختن.

سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به نارضایتیه زائرین اربعین از پرداخت پول اضافی جهت سفر به عتبات عالیات گفت: اربعین و زیارت کربلا یکی از مؤلفه‌های مکتب اهل‌بیت و ایجاد وحدت بین مسلمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه باید کمک کنند که مراسم اربعین به شکل باشکوهی برگزار شوند. دولت باید زمینه سفر را تسهیل کند نه اینکه مانع سفر مردم شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بابیان اینکه بسیاری از هزینه‌هایی که بر زائرین اربعین تحمیل می‌شود، اضافی است گفت: دولت برخی سازمان‌ها و نهادها از آب کره می‌گیرند.

ابطحی تصریح کرد: گرفتن هرگونه پول اضافی از زائرین اربعین غیرقانونی است و باید برگشت داده شود. هرچند اراده‌ای از سوی مسئولین برای برگشت این پول‌ها مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به پارکینگ 50 هزارتومانی چذابه گفت: این پول هم اضافی است و باید به مردم برگشت داده شود.

نماینده خمینی‌شهر گفت: آقایان وقتی با انتقادهای زیاد مواجه شدند گفتند که این پول پارکینگ برای تسطیح زمین است.

سؤال ما از آقایان این است که برای تسطیح یک بیابان چقدر هزینه کرده‌اند که برای ورود یک ماشین 50 هزار تومان دریافت می‌کنند.

ابطحی گفت: هلال‌احمر ،سازمان حج، بیمه و دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها که از زائرین پول می‌گیرند باید پاسخگو باشند و بدانند که در این حرکت مردمی و خودجوش نه‌تنها کمک نکردند بلکه از مردم پول اضافی هم دریافت کرده‌اند.

از هر  زائر اربعین 18 هزار و 800 تومان برای بیمه سفر، شش هزار 200 تومان برای جمعیت هلال احمر و 10 هزار و 900 تومان برای کارگزاری سازمان حج پول گرفته می شود. ضمن اینکه هزینه زیاد پارگینک در مرزها از جمله ورودی 50 هزار تومانی برای پارکینگ چذابه به این هزینه اضافه می شود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود

ایسنا/قزوین سرمربی شمس‌آذر گفت: ما به اهدافی که این فصل داشتیم رسیده‌ایم هرچند اگر بازیکن نمی‌فروختیم دورنمای ذهنی من گرفتن سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی‌ها از لحاظ ظرفیت‌هایی که رقیبمان داشت و ما نداشتیم، مانند جنگ نابرابر بود، اما با این همه ما تلاش کردیم و در ادامه هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که توانستیم در روزی که هواداران در ورزشگاه نبودند با تلاش جای خالی آنان را پر کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: تیمی پیکان هم با حضور آقای عنایتی در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری دارد، اما امروز ما شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را پیروز شویم و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند به طور قطع عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

سرمربی شمس‌آذر بیان کرد: ای کاش فوتبال ایران شمس‌آذر را ویژه می‌دید و این تیم را مورد بررسی قرار می‌داد، ما هیچ وقت در فوتبال به دنبال تلف کردن وقت و کند کردن جریان بازی نبودیم، در مباحث تاکتیکی هم با همه کاستی‌هایی که داشتیم به اعتقاد بنده بچه‌های ما فوق‌العاده کار می‌کنند و جای تقدیر و تشکر از بازیکنان دارد چون به یقین کار سختی است.

وی گفت: ما به اهدافی که این فصل داشتیم رسیده‌ایم هرچند اگر بازیکن نمی‌فروختیم دورنمای ذهنی من گرفتن سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی‌ها از لحاظ ظرفیت‌هایی که رقیبمان داشت و ما نداشتیم، مانند جنگ نابرابر بود، اما با این همه ما تلاش کردیم و در ادامه هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت تا بازی زیبا از خودمان به نمایش بگذاریم.

این مربی فوتبال ادامه داد: شعار ما تلاش، تلاش و تلاش است و همواره در همه مباحث استمرار خواهیم داشت، ما همه با هم در کنار هم تلاش کردیم، ظرفیت ساختیم و خدا هم کمکمان کرد تا به نقطه‌ای که اکنون ایستاده‌ایم برسیم‌.

دقیقی درخصوص موضوع مربوط به حمایت مالی از شمس‌آذر گفت: این تیم در ابعاد مختلف برای استان قزوین موقعیت ساخته و قطع به یقین اگر حمایت مالی از شمس‌آذر اتفاق نیفتد دیگر نمی‌شود تیم‌داری کرد اما می‌شود با کمک شورای شهر و شهرداری شرایط را برای این تیم بهتر کرد، این مطالبه من به عنوان یک شهروند قزوینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم