Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - مدیرکل حفظ آثارونشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان از راه اندازی مرکز بزرگ فرهنگی این استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: چهار میلیارد تومان اعتبار سفر رهبری به این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن سلامی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هیئت‌امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در استانداری، ضمن بیان اینکه افتتاح بزرگترین مرکز فرهنگی استان را می توان بزرگترین تحول حوزه فرهنگ در سال جاری نامید، تاکید کرد: این پروژه نیازمند اعتباراتی بود که خوشبختانه چهار میلیارد تومان آن از محل سفر با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه مجتمع فرهنگی سمنان یک پروژه ملی و بسیار با اهمیت است که از پیشرفت فیزکی خوبی نیز برخوردار شده که به برکت اعتبارات تخصیص یافته از سفر رهبر معظم انقلاب امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از موزه دفاع مقدس و مجتمع فرهنگی به عنوان دو پروژه شاخص فرهنگی استان نام برد و گفت: راه اندازی این دو طرح عظیم علاوه بر اعتبارات، نیازمند تعامل همه دستگاه های اجرایی و خدماتی ذی ربط است که خوشبختانه عزم خوبی در این زمینه در سطح استانداری سمنان برقرار است.

مجتمع فرهنگی سمنان دهه فجر افتتاح می شود

سلامی تاکید کرد: با تخصیص به‌موقع اعتبارات فاز اول این پروژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد و شاهد استفاده عموم مردم شهید پرور دیار قومس از این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان با اهدای سه هزار شهید به انقلاب اسلامی، با فرهنگ شهادت غریبه نیستند، تاکید کرد: این استان همیشه نیازمند یک زیرساخت فرهنگی در خور شان شهدای گرانقدرش است که به واقع باید گفت افتتاح مرکز فرهنگی سمنان این امکان را نصیب مردم شهید پرور استان خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در ادامه ابعاد فرهنگی مجتمع جدید الاحداث سمنان را عظیم توصیف کرد و بیان داشت: ما مطمئن هستیم که ایران و در کل جهان اسلام از برکات این پروژه بسیار عظیم معنوی بهره مند خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو