Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@19:42:12 GMT

بازجویی آل‌خلیفه از شیخ «علی سلمان»

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۶۸۲۹

بازجویی آل‌خلیفه از شیخ «علی سلمان»

منابع خبری از اقدام بحرین برای بازجویی از شیخ «علی سلمان» دبیرکل جمعیت ملی -اسلامی «الوفاق» بزرگ‌ترین جمعیت معارض این کشور خبر دادند.

 به گزارش مشرق، دادستانی کل بحرین از شیخ علی سلمان که در زندان بسر می‌برد، به اتهام جاسوسی برای قطر بازجویی کرد.

شبکه المیادین با اعلام این خبر افزود که دادستانی کل بحرین پس از بازجویی شیخ علی سلمان، دستور حبس وی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه اللؤلؤة نیز به نقل از قاضی «أحمد الحمادی» رئیس دادستانی بحرین گزارش داد که اتهام شیخ علی سلمان جاسوسی برای قطر و افراد مرتبط با این کشور در جنبش حزب‌الله لبنان به منظور اجرای عملیات‌هایی علیه بحرین و ضربه زدن به مرکز جنگی، سیاسی، اقتصادی و منافع ملی آن، افشای اسرار دفاعی بحرین برای یک کشور بیگانه، انتشار اخبار و بیانیه‌های مغرضانه در خارج درباره اوضاع داخلی کشور جهت ضربه زدن به آن است.

طبق این گزارش، دادستانی کل برای شیخ سلمان که هم اکنون نیز در زندان بسر می‌برد، حکم حبس موقت صادر کرده که پس از پایان مدت حبس فعلی وی اجرایی خواهد شد و علاوه بر آن دستور احضار متهمان دیگر نیز صادر شده و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

بنابر این گزارش، قضیه مربوط به مکالمات ضبط شده بین شیخ سلمان با شیخ حسن سلطان و دیگر مسئولان دولت قطر است که بنا به ادعای دادستانی بحرین به توافق دو طرف و هماهنگی آنها برای اجرای عملیات‌هایی علیه بحرین در داخل این کشور و ضربه زدن به مرکز جنگی، سیاسی، اقتصادی و منافع ملی آن و لطمه زدن به اعتبار آن در خارج منتهی شده است.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب گفت: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ، پیگیری و نظارت دادستانی استان، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبار‌ها و پارکینگ‌ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبار‌های کالا‌های توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

حجت الاسلام غریب گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالا‌های توقیفی مانده در انبار‌های گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبار‌های دیگر تعیین تکلیف شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب قم  با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالا‌ها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان