Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@08:04:38 GMT

۷۵۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۶۹۶۳

۷۵۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان کشف شد

به گزارش امتداد نیوز از بندرعباس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عزیزالله ملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران مستقر در ایست و بازرسی برکه سفلین، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو که از مسیر “بندر خمیر به بندرلنگه “در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در بازرسی از کامیونت مذکور ۵۰۷ کیلو تریاک که به صورت کاملا ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: همچنین طی عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان‌های “بندرخمیر” و ” حاجی‌آباد” حین کنترل محورهای مواصلاتی با توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت، 243 کیلوگرم تریاک کشف و سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: قاچاق و مصرف مواد مخدر تبدیل به معضلی بزرگ در جامعه بشری شده و ماموران نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی در حال مقابله با این پدیده هستند و با تلاش‌های روز افزون خود اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهند داد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم