Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان به این نهاد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سلم آبادی بعدازظهر چهارشنبه در کمیته اشتغال شهرستان بشرویه گفت: در کشور ۲۳ سازمان متولی بحث اشتغال هستند که کمیته امدادامام خمینی (ره) نیز به تناسب جامعه هدف خود در بحث اشتغال ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر در اولین گام در کمیته امداد امام خمینی (ره) به دنبال ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین افراد مددجو و تحت حمایت هستیم.

سلم آبادی اظهار داشت: در سطح کشور به طور میانگین ۶.۵ درصد از خانواده ها تحت حمایت هستند که این آمار در استان ۱۴ درصد و در شهرستان بشرویه ۲۳ درصد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: در حوزه اشتغال از دو منبع صندوق امداد ولایت و بند د تبصره ۱۶ اعتبارات و تسهیلات در نظر گرفته می شود.

وی افزود: صندوق امداد ولایت از سال ۹۵ از بدنه کمیته امداد امام خمینی (ره) جدا شد و در فضای عمومی فعالیت خود را ادامه داد.

سلم آبادی گفت: ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از دو محل صندوق امداد ولایت و بند د تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال در استان در نظر گرفته شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: شهرستان بشرویه نیز ۵ درصد سهم اعتبارات استان را به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: ۷۱ درصد از مبلغ ۲ میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان به ۶ شعبه بانک در بشرویه و ارسک معرفی شده و ۲۹ درصد از این مبلغ نیز توسط صندوق امداد ولایت تعریف شده است.

سلم آبادی اظهار داشت: به طور کلی در سطح استان میزان اعتبارات اشتغالزایی از دو محل صندوق امداد ولایت و بند د تبصره ۱۶، به میزان ۱۵۷ درصد رشد داشته است.

وی همچنین به سایر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش های مختلف آموزش، اعطای تسهیلات، توان افزایی، کاریابی و.... اشاره کرد.

خودکفایی ۷۶۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیان کرد: بایستی به سمت اجرای طرح های مزیت دار در استان برویم.

سلم آبادی با اشاره به اینکه بحث آموزش در بشرویه میانگین آماری پایینی دارد خواستار افزایش تلاش مسئولان در زمینه آموزش شد.

وی اظهار داشت: در شهرستان بشرویه تاکنون در مجموع ۹۴ نفر به بانک ها با مبلغ بیش از ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معرفی شده اند که ۲۳ نفر از افراد معرفی شده توانسته اند تسهیلات بانکی را دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی عملکرد شهرستان بشرویه در بحث اشتغال را مثبت ارزیابی کرد و از مسئولان این شهرستان قدردانی کرد.

سلم آبادی گفت: در استان تعهد اشتغال برای ۱۰ هزار و ۲۳۳ نفر تعیین شده که از این تعداد ۹۷۰ نفر سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) ماست.

وی بیان داشت: در شهرستان بشرویه نیز ۳۵۳ نفر تعهد اشتغال تعیین شد که ۵۰ نفر سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان است و علاوه بر تعداد مشخص شده در استان و شهرستان آمادگی افزایش تعداد تعهدات ایجاد اشتغال را داریم.

وی همچنین از خودکفایی ۷۶۰ خانوار در استان خبرداد و افزود: از این تعداد، ۳۰ خانوار در بشرویه خودکفا شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همچنین گفت: شهرستان بشرویه رتبه اول استان در بحث جذب اعتبارات را به خود اختصاص داده است که این امر نشان از تعاملات خوب مسئولان، بانک ها و مردم با یکدیگر دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین٬ مهدی رشیدی در آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی به تشریح عملکرد دولت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه اوایل کار دولت،  خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده  در گذشته کافی نبود اولویت‌های استان پیش از سفر هیات دولت در نظر گرفته شد. 

وی افزود: با تاکید استاندار تامین آب استان در اولویت قرار گرفت نقاط ضعف و قوت احصاء و با برگزاری 1100 ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه تمام و بالای 50 درصد مشخص شد. 

رشیدی به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تامین آب استان اشاره داشت و گفت: طرح انتقال آب‌رسانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی  اواخر سال گذشته، مجوز ماده 23 آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف های بودجه سال 1403 برای آن 4 هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین از مرمت و احداث و آسفالت بیش از 700 کیلومتر راه روستایی و 850 هزار متر مربع آسفالت معابر روستاها و 830 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری  خبر داد.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه