Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،آیت الله سیدحسن عاملی ، عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری و معارفه استاندار جدید اردبیل افزود: امیدورایم همانگونه که آشنایی قبلی با ویژگی های شخصیتی استاندار جدید اردبیل نشانگر آن می باشد وی در کنار رعایت مصالح کلان کشور و نظام و عمل به قانون به هیچ فردی باج ندهد.
وی به وضعیت نامساعد مالی کنونی دولت اشاره کرد و خطاب به استاندار جدید اردبیل اظهار کرد : مناسبت ترین و منطقی ترین راه برای پیشرفت و توسعه استان اردبیل در این شرایط تلاش برای جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت : اکثر بانک های خارجی تمایل خود را برای سرمایه گذاری در ایران به شرط تضمین بانک مرکزی اعلام داشته اند که این می تواند فرصت مغتنمی برای اردبیل باشد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری همچنین تحقق منطقه آزاد در اردبیل را یکی دیگر از نیازها و مطالبه های اساسی مردم منطقه برای برون رفت از رکود، بیکاری ومشکلات دیگر دانست و تشریح کرد : بعضی انتقادها از مناطق آزاد تجاری قابل قبول نیستند و ما بر این باوریم که اگر یک چیز خوب هست برای همه باید خوب باشد و اگر بد هست باید برای همه چنین باشد.
وی با بیان اینکه تقویت باورها و اعتماد مردم از وظایف مهم حاکمیت می باشد ادامه داد : سیاست یک بام و دو هوا در مورد مناطق آزاد می تواند به باورهای مردم لطمه وارد کند و برای تصویب این مهم باید همه و بویژه استاندار جدید با نمایندگان استان تلاش کنند.
آیت الله عاملی همچنین اتصال اردبیل به راه آهن سراسری را به عنوان خواسته مهم دیگر مردم این استان ذکر وبیان کرد : انتظار داریم دولت دوازدهم که اقدام مناسبی را در این باره در کشور انجام داده است اعتبارهای متناسب و عادلانه به همه استان های کشور در نظر بگیرد.
امام جمعه اردبیل در ادامه گفت : تجارب نشان داده اند هر کشوری که به مسایل فرهنگی جامعه بی توجه بوده در سایر بخش ها نیز موفقیت هایش نتیجه نداده و یا نتایج منفی داشته اند و ما قاطعانه از استاندار جدید خواهان توجه ویژه به ارتقا و پیشرفت فرهنگی جامعه هستیم. 
او در قسمت دیگری از سخنانش با بیان اینکه بطور طبیعی و طبق روال دولت های قبلی انتظارمان بر این است که استاندار جدید اردبیل از نیروهای اصلاح طلب برای تصدی مدیریت های استان استفاده کند گفت : ما با این موضوع هیچ مخالفتی نداریم اما خواستار آن هستیم که نیروهای اصلاح طلب کاردان ، متعهد و دارای پشتکار باشند.
وی ضمن تاکید به تمام مدیران استان در ارتباط با همکاری جدی با استاندار جدید اردبیل چهار بخش انگوت ، هشتچین ، اصلاندوز و جعفرآباد را دارای ظرفیتهای فراوان طبیعی و جغرافیایی به منظور سرمایه گذاری و توسعه دانست که توجه به این مناطق به پیشرفت تمام استان نیز کمک می کند.
وی ضمن تبریک به استاندار جدید اردبیل به مناسبت تصدی این مسوولیت بسیار خطیر ادامه داد : اینکه به محض اعلام خبر این انتصاب موجی از رضایت و ابراز شادمانی از این انتصاب اکثریت مردم شریف اردبیل و به خصوص اصحاب فرهنگ ، صنعت ، مدیران و شخصیت های برجسته را فرا گرفت جای تبریک مضاعف به وی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که اکبر بهنام جو باتوجه به این استقبال مردم اجازه ندهد تا این امیدهای مردم خدای ناکرده به یاس تبدیل شود و بتواند این مسوولیت بسیار سنگین را با شایستگی به انجام رسانده و موجبات پیشرفت و رفع محرومیت بیش از پیش استان اردبیل را فراهم نماید.
 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس کهوری نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با ستاد جایزه جوانی جمعیت در صحبت هایی گفت: سرمایه های هر ملتی به جز خاک پهناور و منابعش که خوشبختانه ما از این جهت چیزی کم نداریم، نیروی انسانی آن است. این نیروی انسانی ایده پرداز، با غیرت، متعهد و مسئولیت پذیر باید نسبت به زندگی خود باشند. اگر بحث وطن و هویت ملی را هم کنار بگذاریم این فرد باید نسبت به آینده و حال خود متعهد باشد و قطعا چنین فردی نسبت به جامعه خود هم متعهد می شود.

وی با اشاره به اینکه خودش سه فرزند پسر دارد، گفت: ما جنوبی ها رسمی داریم که می گوییم کمتر از سه فرزند اصلا در شانمان نیست، الان هم می بینم که خوشبختانه سه پسر در خانواده، محله، اقوام و تا جامعه موثر و مایه سربلندی ما هستند، بهرحال همین ها وقتی پدر و مادر به سن پیری و کهنسالی برسند، دستگیرش می شوند.

کهوری نژاد اظهار داشت: جامعه وقتی که کهنسال باشد جسارتش را از دست می دهد و وقتی جسارت این فرد از دست برود، جسارت جامعه از دست می رود و کم کم دیگر پتانسیل اجتماعی پایین می آید و ای خطرناک است.

وی با اشاره به خطرات آمار کمتر مردان نسبت به زنان گفت: خوشبختانه جامعه زنان ما هم بسیار فعال و البته باهوش هم هستند و جامعه هم نباید بترسد که این افراد وارد اجتماع شده و کارکرد داشته باشند منتها باید اعتماد به نفس مردان هم نسبت به زنان بالا برود چرا که همین باعث آمادگی آنها به زندگی و به وجود آوردن نسل های بعدی و پرورششان می شود.

کهوری نژاد با تأکید براینکه نسل جوان باید زمانی فرزنددار شوند که حوصله پرورش کودکان را داشته باشند، گفت: سیاست های تشویقی دولت باید طوری باشد که زمینه اعتماد اجتماعی را نسبت به آینده ایجاد کند من حتی با همین شصت سال سنی هم که دارم باز هم تمایل دارم که یک فرزند بگیرم و بزرگ کنم.

وی در پایان اظهار داشت: ما نیاز به نسل جوان پرجسارت داریم، هنوز هم نسل ما پرجسارت هستند منتها برای نسل های آتی هم باید چنین جوانانی را پرورش بدهیم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری