Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکو- فرماندار اسکو گفت: مراسم ۱۳ آبان باشکوه و پرشور در شهرستان اسکو برگزار می‌شود.

مرتضی محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۳ آبان مناسبتی است که شور، شعور و شعف انقلابی و استکبار ستیزی را تقویت می کند اظهار کرد: جوانان و نوجوانان انقلابی ایران همچون نسل های گذشته برای برپایی حق و دفاع از آرمان های انقلاب تلاش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور محسوب می شوند که باید در درجه اول با تجهیز خود به قدرت علم و دانش و در مرحله دوم با تربیت اسلامی و ایرانی و نشأت گرفته از فرهنگ غنی، این پایه ها را محکم و استوار ساخته تا شاهد موفقیت روزافزون کشور باشیم.

فرماندار اسکو با بیان اینکه تبعید حضرت امام خمینی (ره)، تسخیر لانه جاسوسی، شهدای دانش آموز از مهم ترین حوادثی است که در روز ۱۳ آبان سال های مختلف رخ داده، تصریح کرد: به همین منظور برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) باید بتوانیم فلسفه وجودی انقلاب را برای نسل جوان جامعه ایرانی تبیین کرده و به آنها انتقال دهیم.

وی در ادامه گفت: مراسم ۱۳ آبان امسال باید پرشورتر از سالهای قبل و با همراهی حداکثری مردم در سطح شهرستان اسکو برگزار شود.

محمد زاده خاطر نشان کرد ۱۳ آبان روز یکی از وقایع بزرگ و مهم در تاریخ معاصر است که با عنوان روز مبارزه با استکبار در تاریخ کشور ثبت شده است و باید برای بزرگداشت این واقعه مهم همه مردم در صحنه حاضر باشند.

فرماندار اسکو  در پایان ابراز کرد :دستگاه های دخیل در امر برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان با جدیت تمام با نصب شعارها در معابر و ادارات برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم تلاش کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

لحظاتی پیش مراسم دیدار سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب آغاز شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لحظاتی پیش مراسم دیدار سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب آغاز شد.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • مراسم روز معلم دانش آموزان اتباع + فیلم
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود