Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشندگان بازار موبایل به پیشنهاد جنجالی وزیر ارتباطات برای نخریدن گوشی پس از رجیستری اعتراض کرده اند و آذری جهرمی در پست اینستاگرامی خود به این گلایه ها پاسخ داده است.

 به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ با آغاز اجرای طرح رجیستری موبایل از روز ۲۸ مهرماه و برغم آنکه این طرح برای ثبت گوشی در شبکه وارد فاز عملیاتی شود، قیمت گوشی های تلفن همراه در بازار کشور، افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هفته گذشته وزیر ارتباطات به مردم توصیه کرد تا ساماندهی بازار و بازگشت قیمتها به قبل، از خریدن گوشی خودداری کنند.
این موضوع انتقاد فروشندگان موبایل را به همراه داشت. فروشندگان تلفن همراه با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی خطاب به وزیر ارتباطات، نسبت به توصیه وی واکنش نشان دادند. در این تصویر نوشته شده است: «وزیر محترم ارتباطات شما که فرمودید مردم فعلا گوشی موبایل نخرند لطفا به بانک بگویید از ما درخواست پرداخت قسط نکن و چک های ما را خودشان پاس کنند. به صاحبان مغازه هم بگویید هر وقت مردم خرید کردند ما هم می توانیم اجاره بدهیم. در ضمن خرج زن و بچه هایمان بماند.»
در این زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود و با بیان اینکه تصویر بالا را تعدادی از دوستان برای بنده ارسال کردند، بهترین راه حل بلاتکلیفی بازار خرید و فروش گوشی موبایل را بازگرداندن قیمتها به قبل از گرانی بی دلیل از سوی فروشندگان عنوان کرد. محمدجواد آذری جهرمی نوشت: «واقعیت این است که اگر دوستانی که به حرفه موبایل فروشی مشغول بودند در یک شب، همان گوشیهایی را که در مغازه خود داشتند با قیمتهایی بالاتر به مردم عرضه نمی کردند، نیازی به اظهار نظر بنده نبود.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟