Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به حادثه تنبیه بدنی دانش آموز بجنوردی گفت: جزئیات و زوایای این حادثه توسط یک تیم ارزیاب در حال بررسی است.

محمود اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هنوز گزارشی از این تیم به دست نرسیده است.
وی درباره وضعیت جسمانی دانش آموز گفت: در تماسی که با پزشک معالج داشتم، اعلام شد که حال دانش آموز خوب است و ساعاتی پس از پذیرش در بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، شب گذشته مرخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس اعلام پزشک، عکس برداری ها نیز مورد مهمی از آسیب دیدگی را نشان نداده است و چیزی سلامت دانش آموز را تهدید نمی کند.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه، عصر دیروز در یکی از مدارس شهر بجنورد اتفاق افتاده است در آن، مدیر مدرسه متهم به تنبیه بدنی دانش آموز شده است.
اسدی گفت: البته در صحبتی که با مدیر مدرسه داشتم، وی مدعی شد که تنبیه بدنی در کار نبوده است و هیچ گونه تنبیه انجام نشده است.
وی افزود: اما آموزش و پرورش نمی تواند به ادعاهای مدیر مدرسه بسنده و استناد کند و از این رو تیمی ارزیابی حادثه را بر عهده گرفته اند.
مدیر آموزش و پرورش بجنورد با بیان اینکه تنبیه بدنی دانش آموز ممنوع است اظهار کرد: توصیه همیشگی ما به معلمان خودداری از تنبیه بدنی دانش آموزان است و این امر در دوره های ضمن خدمت نیز تاکید شده است اما به هر حال بعضا شاهد این موارد هستیم.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش‌وپرورش درباره جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان گفت: قانونی تصویب شده و در آستانه اجراست و آن جذب نخبگان و استعدادهای مختلف در دانشگاه فرهنگیان است، اگر می‌خواهیم نسل‌مان را درست تربیت کنیم باید بهترین بچه‌ها را معلم کنیم.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است. 

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس