Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@03:37:54 GMT

صادقي: کي‌روش را مي‌شناسم و سوال دارم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۷۰۶۶

صادقي: کي‌روش را مي‌شناسم و سوال دارم

خبرگزاري آريا - اميرحسين صادقي کاپيتان تيم فوتبال پيکان معتقد است بالا ماندن در صدرجدول سخت‌تر از رسيدن به موفقيت و صدر است.
به گزارش "ورزش سه"، صادقي بعد از پيروزي دقايق پاياني پيکان مقابل سپاهان درباره بازي به ورزش سه مي‌گويد: پيش از هر چيز به سپاهاني‌ها بخاطر داشتن تيمي خوب و هجومي تبريک مي‌گويم. هيچ يک از رقباي ليگ‌برتر نبايد اين تيم را دست کم بگيرند، ما در رويارويي با آنها و تاکتيک متفاوتي که داشتند، خيلي اذيت شديم و فکر نمي‌کرديم آنها اينطور بازي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه گفت: از انرژي و انگيزه خوب بچه‌هاي ما نبايد چشم‌پوشي کرد، بچه‌هاي ما 90 دقيقه روي حملات حريف دوام آوردند و در دقيقه 91 توپ را گل کردند. آنها در اين بازي هرچه داشتند و نداشتند، گذاشتند و نتيجه را به سود خود کردند.
وي در خصوص نزديک شدنشان به صدر و فاصله يک گامي تا صدرنشيني‌شان گفت: من قبلا هم گفتم از حالا به صدر فکر کردن خيلي زود است، ضمن آنکه معتقدم بالا آمدن خيلي سخت نيست، چيزي که مشکل است بالاماندن و در اوج بودن با ضريب خطاي کمتر است. براي قهرماني هميشه يک کم تلاش کفايت مي‌کند؛ اما براي حفظ و تداوم آن هميشه بايد تلاش کرد.
مدافع پيکان در رابطه با ليست تيم‌ملي با توجه به شناختي که از کي‌روش دارد هم تصريح کرد: وقتي به ليست تيم‌ملي نگاه مي‌اندازم و اسامي بعضي افراد که حتي کوچکترين تاثيري در تيم‌هايشان نداشتند و حتي شايد موجبات پايين کشيدن تيمشان شده‌اند، ناراحت مي‌شوم که چرا بعضي بازيکنان شايسته در اين ليست حضور ندارند. واقعا خيلي‌ها اين برايشان سوال نمي‌شود که چرا بعضي افراد بايد هميشه و حتي وقتي تيم ندارند اسمشان به صورت متوالي باشد و برخي ديگر نه. من خيلي خوب کي‌روش را مي‌شناسم و اينطور نيست که ايشان بدون شناخت کسي را دعوت کند، وقتي به شناختم فکر مي‌کنم علامت سوال‌هاي ذهنم بيشتر مي‌شود و به دنبال جواب آنها مي‌گردم.
صادقي در پاسخ به سوالي که شايد دعوت کي‌روش از اين بازيکنان تنها براي پرکردن نيمکت تيم‌ملي است و نفرات اصلي ذهن او همان لژيونرها هستند، مي‌گويد: به اعتقاد من نشستن روي نيمکت تيم‌ملي هم قداست دارد. اينطور نيست که هر کسي به راحتي بتواند جانشين مهره تاثيرگذار زمين باشد. واقعا اين برايم سوال است که چطور يکسري افراد که در ليگ‌برتر خوب کار کرده‌اند و حق پوشيدن تيم‌ملي را دارند در اين ليست نيستند و در مقابل افرادي که نبايد، در اين ليست گنجانده مي‌شوند.
کاپيتان پيکان با تقدير از کار خوب جوانان نظرش درباره عملکرد بازيکنان تاثيرگذار تيمش را اينطور بيان مي‌کند: به عنوان بزرگتر اين جوانان و بازيکن باتجربه تيم از عملکرد اين بازيکنان جوان تقدير مي‌کنم؛ اما معتقدم خيلي نبايد به آنها پرداخته شود چون روي عملکرد آنها تاثير مي‌گذارد. البته اين موضوع به فوتبال اين روزها مربوط است و زمان ما اينطور نبود که وقتي عملکرد خوبي داشتيد و تشويق مي‌شديد دست از تلاش برداريد؛ بلکه با تشويق‌ها تلاشمان را بيشتر مي‌کرديم تا هميشه در اوج باشيم. نظرم اين است که تعريف زحمت، فشار و کار اين بازيکنان را بيشتر مي‌کند و با احترامي که براي رسانه‌ها قائل هستم، مي‌گويم اجازه دهند تعريف و تمجيد بازيکنان جوان را بازيکنان باتجربه و بزرگترشان عهده‌دار شوند تا فوتبال اين بچه‌ها در سراشيبي و سربالايي نيفتد.
او در ادامه در اين خصوص افزود: جوانان ما در فوتبال يک روز با عملکردي خوب تيتر يک روزنامه‌ها مي‌شوند و فردا همين بازيکن از نگاه‌ رسانه‌ها و هواداران مورد انتقاد واقع مي‌شوند. به طور مثال مهدي قائدي که سال گذشته د‌ر ايرانجوان بود را هيچ کس نمي‌شناخت، وقتي به استقلال آمد با حمايت همه جانبه هواداران لقب نيمار ايران را کسب کرد و با يک عدم حضور در يک بازي ناخودآگاه رفتاري از او ديده شد که حاشيه‌ها و نقدهايي را پشت سر خود ديد. به اعتقاد من بزرگترها و باتجربه‌هاي تيم بايد رفتار جوان‌ها را تحت کنترل خود داشته باشند و ديگر آنکه مجموعه تيمي و باشگاهي با حرفه‌اي‌گري نبايد اجازه دهند کوچکترين اتفاقي تيم را به حاشيه ببرد، کاري که من در پيکان به عينه با آن روبه‌رو بودم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • جاساز تریاک در پیکان
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان