Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - امام جمعه و استاندار همدان در پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن 13 آبانماه اعلام کردند: هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم، رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواری کند.

در این پیام مشترک که رونوشت آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: انقلاب اسلامی ایران، امروز به عنوان یک تحول بزرگ که نه تنها ایران بلکه جهان را دچار دگرگونی کرد، با شکوه، اقتدار و صلابت راه تعالی و توسعه را می پیماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله مفاهیمی که انقلاب اسلامی را در جهان مطرح و با استقبال آزادگان جهان مواجه نمود، مفهوم استکبارستیزی و تلاش برای رفع سلطه از مردم ستمدیده دنیاست. ایران اسلامی ثابت کرده که همواره علیه سلطه، در کنار مردم مظلوم حضور دارد و مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای مورد ستم در مبارزه با استکبار جهانی، همواره ‌حمایت ایرانیان را‌ در کنار خود داشته‌اند.
در این بیانیه تاکید شده: این اصل مهم انقلاب، دلیلی است تا امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ملت آزاده ایران عصبانی باشد و این عصبانیت در رفتار و گفتار فردی مجنون که با حمایت لابی های صهیونیستی، رئیس جمهوریآمریکا شده، نمایان شود.
این بیانیه می افزاید: ما ملتی هستیم که در دفاع مقدس و در بسیاری از رویدادهای تاریخی ثابت کرده ایم علیه دشمن مستکبر، منسجم و با اتحاد عمل می کنیم و این بار نیز هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم و رهبری معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواری کند. ملت بزرگ ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی و قدرت دفاعی خود از هیچ تهدیدی هراس نداشته و هرگز استقلال امروز را با پذیرش سلطه استکبار عوض نخواهد کرد.
امام جمعه و استاندار همدان تاکید کردند: اینک در آستانه 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از اقشار مختلف مردم ظلم ستیز استان بویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می کنیم دوشادوش دیگر هموطنان با حضور در این تجمع، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا و انقلاب اسلامی، تفکیک ناپذیری استکبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش گذارند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

استاندار کردستان از مدیران استانی خواست که به برگزاری اردوهای راهیان نور کمک و همراهی لازم داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کنسولگری دمشق، اظهار داشت: امروز رژیم جعلی صهیونیستی 40 هزار نفر انسان مظلوم را به خاک و خون کشانده‌اند و بی‌آبرویی بزرگی ایجاد کرده‌اند.

وی انجام عملیات وعده صادق را مایه خوشحالی و نقطه عطفی دانست و گفت: آثار این اقدام‌ مبارک بعدها مشخص می‌شود. نظم جهانی در حال یک تحول دیگر است، این نظم با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها شکل نمی‌گیرد بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم خاکریزهای ما نه تنها در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا ایجاد و دنیا با جبهه حق آشنا شود، اینها معجزات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب در همه حوزه‌ها از اقتصادی گرفته تا رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی را بارگذاری و بازنشر دهید، صفحه مجازی بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی نظامی که شعار آزادی بیان را مطرح می‌کند، نشان می‌دهد.

زارعی‌کوشا با اشاره به اهمیت راهیان نور، بر لزوم حمایت و کمک دستگاه‌ها به برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان از تحریم اقتصادی ناامید شده‌اند اما همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردوهای راهیان نور نبود، خیلی عقب‌تر بودیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی هم نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها پول زیاد نمی‌شود که برخی‌ها کم‌کاری می‌کنند.

زارعی‌کوشا با ابراز خرسندی از وجود سردار گشتاسبی در سپاه استان که همه جا ذکر خیرش بر سر زبان‌ها است، یادآور شد: امیدواریم امسال بتوانیم اردوهای راهیان نور را به صورت باشکوه برگزار کنیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی