Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور گفت: حدود 5 تا 10هزار واحد مسکن سالانه از حساب صدر امام(ره) برای محروم ساخته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، هادی‌ درفشی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از یک واحد مسکن محرومین در شهرستان جویبار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموریت اصلی بنیاد برای ساخت مسکن محرومان در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است اما برای ساخت این نوع مسکن در شهرهای بزرگ نیز مشکل خاصی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به وضعیت مسکن محرومین در استان مازندران اشاره کرد و افزود: در مازندران 410 خانه مسکن محرومین وجود دارد که بیش از نیمی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و خانواده‌ها در آن اسکان یافتند.

معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور بر مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی تأکید کرد و گفت: طرح ملی مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی از سال 1384 شروع شده و سالانه 200 هزار واحد مسکونی جدید را تحت پوشش ساخت و مقاوم‌سازی در مناطق روستایی کشور داریم.

درفشی اضافه کرد: برای هر واحد بین 18 تا 20 میلیون تومان هزینه‌ و کمک‌های نیز از حساب صدر امام(ره) برای این خانه‌ها هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای 200هزار واحد محرومین در کشور اختصاص پیدا کرده است.

معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور در پایان گفت: حدود 5 تا 10هزار واحد مسکن نیز سالانه از حساب صدر امام(ره) برای محروم ساخته می‌شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است