Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اصفهان، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید اصفهان با حضور وزیر کشور اظهار داشت: خداوند را شاکرم که این توفیق را داده که امروز روز آغاز ارائه خدمت من به مردم متدین و شهیدپرور اصفهان باشد.

وی با تقدیر از دولت و وزیر کشور به دلیل اعتماد به ایشان به عنوان یک خدمتگذار، گفت: امیدوارم بتوانم بر اساس آنچه مشی دولت اعتدال است در جهت خدمت به مردم و توسعه کشور و استان خدمت کنم و با بهره‌برداری از تمام نیروها و ظرفیت‌هایی که در استان اصفهان، خدمتگذار صادقی برای مردم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان تصریح کرد: تعامل و همراهی نمایندگان مجلس خواهد توانست سرمایه و فرصتی برای بنده در ادامه راه باشد و امیدوارم بتوانیم در استفاده از این فرصت‌ها در ۴ سال پیش رو موفقیت‌های بزرگی برای اصفهان رقم بزنیم.

وی گفت: مردم اصفهان مردم فهیم، فرهیخته و متدینی هستند که این موضوع از فرصت‌ها است، استان متدین اصفهان بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام کرده است و جالب است بدانید که بیشترین وجوهات را مردم اصفهان پرداخت می‌کنند، بیشترین میزان دریافت کمک‌ها در سال‌های جنگ تحمیلی از سوی اصفهان بوده و مردم این استان در پشتیبانی از نظام همواره پیشتاز بودند.

مهرعلی‌زاده بیان کرد: از معضلات اساسی اصفهان مسئله آب زاینده رود است، زاینده‌رود به عنوان ستون فقرات این استان است که اگر آسیبی ببیند این استان از هم می‌پاشد،  به هر حال با امید به خدا، تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم که بتوانیم به عنوان یک مامور از سوی دولت قول احیای زاینده‌رود را عملی کنیم و بتوانیم در پیش مردم اصفهان سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه اتکا به منابع دولتی کار خطایی است گفت: باید به هر آنچه که در ظرفیت دولتی است اتکا کنیم و از منابع بهترین بهره‌بردای را داشته باشیم، اما باید به ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف توجه کنیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: مسئله اشتغال در استان اصفهان مسئله مهمی است و استان اصفهان می‌تواند اقتصاد مقاومتی که شدیدا مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست را به عنوان الگو اجرا کند، زیرا تمام ظرفیت‌ها در استان اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه با اتکا به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می‌کند گفت: منطقه ویژه اقتصادی اصفهان بسیار مهم است که باید فعال شود و به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود.

مهرعلیزاده گفت: صندوق توسعه ملی نیز فرصت خوبی است تا برای جذب سرمایه‌ها از سوی بخش خصوصی اقدام شود، اما اجازه نمی‌دهیم این توسعه‌ها به محیط زیست لطمه بزند، در کنار همه ظرفیت خوب استان ظرفیت بانوان و جوانان نیز باید مورد تاکید قرار گیرد ضمن اینکه شعار ما کار،کار، کار برای اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار در نشست خبری با اصحاب با اشاره به موضوع نا ترازی انرژی و جلوگیری قطعی برق در فصل گرما گفت: در گذشته برخی از مسئولان کشور نگاه آینده‌محوری نداشتند و از برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای کشور غفلت شده و با توسعه ظرفیت‌های تولید انرژی در کشور مخالفت‌هایی صورت گرفته است.


سید رضا مرتضوی با اشاره به اینکه نیروگاه‌های متعددی در دست ساخت داریم افزود: برخی از آنها در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در زمینه تامین انرژی به سمت مثبت کردن تراز انرژی حرکت می‌کنیم.


وی گفت: در حال توسعه نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی هستیم و در مجموع برای تامین انرژی ظرفیت‌های خوبی برنامه‌ریزی شده است.


استاندار اصفهان افزود: شورای برنامه‌ریزی استان تلاش کرده تا در سند آمایش استان برنامه‌های مختلفی را انجام دهد، اما توسعه اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان دو راهبرد اساسی توسعه استان است و بر همین اساس مصر هستیم که سرمایه‌گذاری در استان براساس راهبرد‌های سند آمایش محقق شود.


مرتضوی با تاکید بر اینکه اولویت اول استان زمینه آب مصرفی، تأمین آب آشامیدنی مردم است، گفت: اصفهان دیگر نمی‌تواند بار مضاعفی از آلودگی هوا را تحمل کند و به همین دلیل مقابل گسترش بی‌رویه صنایع و ایجاد صنایع جدید نیز ایستادگی کرده‌ایم


وی تاکید کرد: این رویکرد باعث شده تا بار‌ها مورد هجمه قرار بگیریم، اما بر اصل تحقق سند آمایش استان تأکید داریم و تنها راه پیشرفت استان اصفهان را در اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد گردشگری متصور می‌شویم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است