Web Analytics Made Easy - Statcounter

همبستگی مردم هوشیار/ بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان 1358 موجب خلق حماسه ای عظیم و سرنوشت ساز شد که توانست هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی درهم شکسته و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما در این پیام آمده است :همبستگی مردم هوشیار/ بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان 1358 موجب خلق حماسه ای عظیم و سرنوشت ساز شد که توانست هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی درهم شکسته و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوم ا... 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/ سالروز تبعید حضرت امام خمینی و روز دانش آموز تا روزگاری که سیاستهای مستبدانه و ظالمانه مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل آزاده جهان و عزت طلب تداوم داشته باشد به عنوان بخش مهمی از سنت آزادگی ملت ایران باقی خواهد ماند..
به یقین سخنان وقیحانه و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا و نادیده انگاشتن واقعیات جمهوری اسلامی ایران در سیاست داخلی و خارجی و مبارزه با تروریسم در کنار واقعیاتی همچون حمایت دولت آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی و رژیمهای دیکتاتوری منطقه و ایجاد و تقویت گروههای تروریستی عمق بی اطلاعی در رفتار و گفتار عوام فریبانه وی را نشان می دهد و بیانگر آن است که وی سررشته ای از درسهای 13 آبان در ایران اسلامی و در بین مردم این سرزمین ندارد.
بی گمان مردم شریف استان کرمان پای به پای دیگر آحاد ملت هوشیار ایران اسلامی امسال نیز همچون سالهای گذشته و چه بسا پرشورتر از همیشه با اراده ای پولادین بار دیگر بانگ عدالتخواهی و استکبارستیزی خود را در روز 13 آبان ماه با حضوری حماسی و باشکوه به گوش جهانیان خواهند رساند و یکدل و همصدا در برابر سخنان نابخردانه و بیهوده رئیس جمهور آمریکا می ایستند و ضمن تاکید بر حفظ اتحاد و یکپارچگی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران که تابلوی شهدای این مرز و بوم است دفاع خواهند کرد.
این جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی/ حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی تجدید میثاق نموده و برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می نماییم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا