Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - رئیس بیمارستان جدید تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی ایلام به قطب درمانی مجهز تبدیل می‌شود، گفت: رعایت حقوق بیماران در هر شرایطی بر کادر بیمارستان واجب است.

 دکتر «موسی میرزایی» در مراسم معارفه‌ خود اظهار کرد:  افتخار بنده همواره این بوده است که بتوانم خدمتگزار کوچکی برای مردم باشم و از هر کسی هم که خدمتگزار مردم باشد قدردانی می‌کنم و به همین دلیل قدردان زحمات دکتر صبور هستم که کار بزرگی را انجام دادند و بخش دشوار کار را به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هیچ جایی برای خدمت کردن برای من استان ایلام نمی‌شود  و مدت یکسال هم که خارج از استان رفتم دوام نیاوردم زیرا تلاش در راه رفع محرومیت استان ایلام را بر هر چیز دیگر مقدم می‌دانم.

پیشرفت‌های بهداشتی استان قابل انکار نیست

رئیس بیمارستان شهدای زاگرس با اشاره به پیشرفت‌های خوبی که در استان صورت گرفته است گفت: به نسبت سالهای نه چندان دور که انجام عمل ساده آپاندیس در این استان قابل انجام نبود و پزشکان پاکستانی و فیلیپینی کار طبابت را انجام می‌دادند خدمات قابل توجه و پیشرفت‌های مناسبی صورت گرفته و از نظر کمی با رشد مواجه بوده‌ایم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید در دوره جدید تمام همت خود را صرف بهبود کیفیت خدمت رسانی کنیم.

بیمارستان تامین اجتماعی ایلام به قطب درمانی مجهز تبدیل می‌شود

میرزایی تصریح کرد: ایجاد یک قطب درمانی تکمیل و مجهز هدف اصلی مدیریت بیمارستان است و برای بهبود شرایط فیزیکی، تکمیل تجهیزات و بکارگیری نیروی انسانی متخصص و مسئولیت‌شناس مهمترین برنامه‌های ما برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان و شهروندان ایلامی است.

رعایت حقوق بیماران در هر شرایطی بر کادر بیمارستان واجب است

وی تأکید کرد: عدم پاسخگویی و بی‌مسئولیتی تحت هر عنوان و بهانه‌ای از احدی پذیرفته نیست و بیمارستان باید همیشه در حالت آماده‌باش باشد و احترام بیماران و همراهان و رعایت حقوق آنها در هر شرایطی بر کادر بیمارستان واجب است و کارکنان موظف به انجام خدمت بی‌منت هستند.

استخدامی جدید در بیمارستان نداریم/ با استخدام‌های غیرقانونی گذشته کنار نمی‌آیم

میرزایی با اشاره به تکمیل بودن کادر بیمارستان گفت: هیچگونه استخدامی جدید در بیمارستان نداریم و اگر احیاناً کسی هم صرفاً به دلیل وابستگی به فرد یا افراد با نفوذ در اینجا به اشتباه بکارگرفته شده است جایی در سیستم بیمارستان نخواهد داشت زیرا محیط بیمارستان جای افراد بی‌دانش و تجربه نیست و کمترین اشتباه این افراد منجر به خسارت جبران‌ناپذیر خواهد شد.

از نقد رسانه‌ها استقبال می‌کنیم

وی با استقبال از روشنگری رسانه‌ها گفت: از روشنگری و نقد مستند و منصفانه رسانه‌ها استقبال می‌کنیم و در جامعه ای که رسانه‌های قوی داشته باشد همه مسولان هوشیار و بیدار خواهند بود و ما نیز خود را مقید و موظف به پاسخگویی به رسانه ها می‌دانیم.

دوران انحصار در ارائه خدمات درمانی در ایلام تمام شده است/ برخی زیرمیزی‌بگیران با راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی مخالف بودند

میرزایی ادامه داد: دوران انحصار در ارائه خدمات درمانی در استان به سرآمده است و برخی از زیرمیزی بگیران از مخالفتان راه‌اندازی و گسترش فعالیت بیمارستان تأمین اجتماعی هستند و بنده با قاطعیت اعلام می‌کنم که این موسسه درمانی تمام قد در خدمت مردذم استان خواهد بود و از هیچ سد و مانعی هم در برابر خود بیمی به دل راه نخواهد داد.

وی در پایان ضمن قدردانی از اعتماد دکتر جندقی و مدیریت هلدینگ بیمارستان‌های تأمین اجتماعی گفت: تلاش هیئت مدیره و مدیریت بیمارستان در راستای خدمت رسانی مناسب به مردمی است که با بذل جان و عزیزانشان از کشور دفاع کردند و خدمت صادقانه به آنها با ارزش‌ترین اجری است که نصیب امثال بنده شده است.

«سهیلا ملکشاهی»  مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی و نحوه بکارگیری کادر بیمارستان با حاشیه‌های بسیار همراه بود و تأکیدی که بر افتتاح سریع و زودهنگام بیمارستان در سازمان تأمین اجتماعی وجود داشت عامل اصلی در استخدام سریع نیروها بود و همه‌ی ما پاسخگوی این مسائل هستیم.

وی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی دکتر صبور در این مدت گفت: دکتر میرزایی در نظام سلامت استان یک برند است و در حالی که تمام هم‌دوره‌ای‌های ایشان یا اکنون در خارج از کشور یا خارج از استان هستند ایشان در استان ماندند و سرمایه‌های عظیمی را به استان آوردند و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در سلامت استان انجام دادند و این همه تنها به دلیل خصلت مردمی بودن دکتر میرزایی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان با بیان اینکه 286 هزار نفر از مردم استان مخاطب خدمات درمانی تأمین اجتماعی هستند، ادامه داد: سابقه ی مدیرییتی روشن وکارآمدی دکتر میرزایی نوید بخش روزهای خوبی برای بیمارستان 47 تختخوابی شهدای زاگرس ایلام خواهد بود.

رشد 6 برابری مراجعه به بیمارستان تامین اجتماعی ایلام

دکتر«کریم  لاله‌ماژین» مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در این مراسم اظهار کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام پس از تعیین هیئت مدیره و استخدام نیروهای مورد نیاز از طریق آزمون در 11 اردیبهشت ماه 96 فعالیت خود را در بخش‌های مختلف شامل اورژانس و زایشگاه آغاز کرد.

وی با اشاره به رشد مراجعه جهت ویزیت تخصصی از  3.8 درصد به 17.5 درصد در طی 6 ماه فعالیت بیمارستان گفت: انجام 450 عمل جنرال، بیش از 50 زایمان طبیعی و 60 زایمان سزارینی و ارائه خدمات در تمام تخصص‌ها از دیگر خدمات بیمارستان شهدای زاگرس ایلام است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان ایلام تاکید کرد: تمام نیروهای بیمارستان به استثنای نیروهای خدمات و حراست، از طریق آزمون و مصاحبه بکارگیری شده اند.

لاله ماژین با قدردانی از زحمات دکتر صبور در راه‌اندازی و اداره بیمارستان گفت: آقای دکتر میرزایی از نیروهای پیشکسوت و خوش نام و توانمند استان در حوزه سلامت است که دارای سوابق ارزشمند علمی و اجرایی در بخش دولتی وخصوص است و با اتکاء به مجموعه این توانمندیها قطعا می‌توانند با برطرف کردن کمبودها ومشکلات، سطح خدمات‌رسانی به بازنشستگان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان را فراهم کنند.

این بیمارستان 11 اردیبهشت امسال افتتاح شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در شرایطی که هنوز وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مشخص نیست، یک مقام مسئول در کانون عالی بازنشستگان از مذاکرات این کانون با مسئولان تأمین اجتماعی درخصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران خبر داده است.نصرالله دریابیگی در این باره می‌گوید: در جلساتی که با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونین داشته‌ایم سه پیشنهاد مهم را درباره افزایش حقوق کارگران بازنشسته تحت پوشش کانون عالی بازنشستگان طرح کرده‌ایم؛ اول این که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تورم ۴۳. ۶ درصدی موجود را پوشش دهد دوم آن که دراجرای ماده ۴۱ قانون کار۳۵ درصد افزایش سطوح مزدی را لحاظ نمایند و افزایش مزایا هماهنگ با دریافتی کارگران و کارکنان دولت باشد.

بیشتر بخوانید: جزییات جدید میزان حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۳ + جدول

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به این موضوع که مذاکرات مزدی این کانون همچنان ادامه دارد، مبنای افزایش حقوق سالانه بازنشستگان را مصوبه شورای عالی کارعنوان کرده و می‌گوید: ماده ۴۱ قانون کارجمهوری اسلامی ایران و ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی تکلیف این مهم را روشن کرده است.نصرالله دریابیگی گفت: مطالبات کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی مطالبات برحق حداقل ۵ میلیون نفربازنشسته تأمین اجتماعی وخانواده‌های آنان افزایش حداقل ۳۵ درصدی حقوق این قشرشریف ونجیب است و اگرهیأت مدیره تأمین اجتماعی؛ هیأت امناء ومدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصمیم دیگری درخصوص میزان افزایش حقوق بازنشستگان بگیرند؛ بازنشستگان را درشرایط بسیار وخیمی قرار خواهند داد.

این مقام مسئول در کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با تبیین نقش وجایگاه بازنشستگان امروز دراعتلای صنعت کشور طی سال‌های گذشته گفت: آنانی که درطول ۴۵ سال گذشته برای پیروزی انقلاب وسربلندی کشورمان در۸ سال دفاع مقدس وسال‌های حساس سازندگی از جان ومال خود گذشتند امروز شایسته نیست که شاهد بی‌تفاوتی برخی مسئولان ومدیران باشند و با مشکلات معیشتی دست وپنجه نرم کنند.دریابیگی با اشاره به این که ۶۰ تا ۷۰ درصد کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی دریافتی ماهانه‌اشان کمتراز۱۰ میلیون تومان است؛ گفت: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های ۱۵ روز را می‌دهد و این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایربازنشستگان دارند.وی با تأکید براین مطلب که ذخایر صندوق تأمین اجتماعی حاصل تلاش میلیون‌ها کارگرزحمتکش ایرانی است، گفت: مسئولان سازمان تأمین اجتماعی در برابر صاحبان صندوق تأمین اجتماعی یعنی کارگران وبازنشستگان مسئول هستند و نباید بابت تعهدات مالی خویش دربرابرکارگران بازنشسته آدرس غلط بدهند و به انحاء مختلف ازانجام رسالت خویش طفره بروند.

وی بار دیگر افزایش منطقی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق تورم اعلامی مراجع مسئول را خواستارشد وگفت: مفهوم عدالت اجتماعی تقسیم عادلانه ثروت درجامعه است وازمسئولان تامین اجتماعی توقع داریم دراین شرایط سخت همراه جامعه شریف بازنشستگان باشند.پیشتر، چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت‌ و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت‌ اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228418 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود